    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zimówki na jednej osi
    Date: Wed, 5 Nov 2014 15:55:31 +0100

    Użytkownik "Trybun" napisał
    W dniu 2014-11-05 o 13:02, J.F. pisze:
    > A sprawdzales w tych sklepach, tudziez na allegro, ceneo itp ?
    > Watpie aby Biedronka jakis wielki upust utargowala - podobny pewnie
    > jak reszta hurtowni.
    >Nie, bo nie widzę sensu kupowania opon na aukcjach czy sklepach
    >wysyłkowych...
    >Nie mam pojęcia jak to jest z tą Biedronką, ale cena którą zapłaciłem
    >za nowki - 130zł za sztukę 195/65/15 - Kormorany Made in Serbia,
    >jest dla

    ceneo znajduje od 155zl+10 za dostawe
    http://www.robocar.pl/opony/zimowe/osobowe/kormoran+
    snowpro+b2+195+65r15+95t+ee1+xl,195%2065R15,22,0,5-0
    ,115580969,szi.html
    http://www.inopony.pl/opony,0,49246/kormoran-snowpro
    -b2-195-65-r15-95-t-.html?ref=ceneo

    No, w Biedronce istotnie taniej, ale jak drugiej dostawy nie bedzie,
    to znow nie tak drogo ...

    Tak nawiasem mowiac to te Kormorany maja na mokrym przyczepnosc E, to
    nie jest dobry wynik.

    >Jeździłeś kiedy takim Audi czy Kadetem? Bo jeżeli nie to i tak nie
    >nie uwierzysz jakie to były przyjazne kierowcy auta. Te dzisiejsze
    >opasłe krowy którymi jesteśmy zmuszeni jeździć to kilka klas poniżej
    >kiomfortu i ergonomii względem tamtych aut.

    Kadetem, kombi. Istotnie - nie uwierze :-)
    Auto jak auto. Nic nadzwyczajnego, rzeklbym - toporne.
    Audi 80 chyba tez kiedys jechalem, i tez bez jakis zachwytow.
    Ale mnie sie wiekszoscia samochodow dosc dobrze jezdzi - ale kazde ma
    jakies wady.

    >O czym Ty gadasz? Jakie opony z Biedronki które nie działają? W
    >Biedronce kupiłem dwie zimówki których jeszcze nie miałem okazji
    >wypróbować. A opony letnie w Vectrze to wyrób takich firm jak Pirelli
    >i Continental, pirelki jeszcze leżą w garażu. I sam nie wiem na co
    >narzekać - na auto które ewidentnie nie chciało jeździć zimą na
    >letnich oponach czy na same opony firm ww firm.

    Na siebie narzekac. Kupujesz opony, nawet uznanej firmy, ale z
    wyraznym typem "letnie", to sie nie dziw ze na sniegu nie jada. Nie
    musza. Na snieg ten producent robi zimowe opony. Ktore klient ma kupic
    I zmiana nie pomoze ... choc czasem i pomoze, letnie na sniegu
    zachowuja sie roznie.
    Ale nie ma reguly ze im drozsze tym lepiej. One sie maja lepiej
    zachowywac w lecie, nie w zimie.

    J.