  • 21. Data: 2010-12-20 11:01:22
    Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    z...@p...onet.pl napisał(a):
    > Bardzo trudno utrzymywać obroty tuż przy granicy odcięcia. Udaje się
    > to tylko najlepszym wymiataczom. Lepiej niech zrobi to komputer,
    > kręcisz do odcięcia, a komputer pilnuje żeby obroty oscylowały
    > w granicach optymalnych.

    No masz racje, patrzylem na to ze swojej perspektywy, a ja to wymiatacz
    jestem. Tak wiec maneta do spodu i tak potrzymac przez minute/dwie. A
    jak na centralce jest, to w trakcie przejechac pare razy po wszystkich
    biegach, zeby olej w skrzyni tez sie nagrzal i lancuch poruszal i
    sprzeglo sie porozklejalo. Dobrze jest tez pare razy klaksonem zatrabic,
    zeby blaszki rozruszac.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 22. Data: 2010-12-20 11:03:46
    Od: z...@p...onet.pl

    > No masz racje, patrzylem na to ze swojej perspektywy, a ja to wymiatacz
    > jestem.
    [...]

    To widać, o blaszkach w klaksonie mało kto pamięta, a potem
    w sytuacji podbramkowej zdziwienie.

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 23. Data: 2010-12-20 11:06:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-20, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

> [...]
    > biegach, zeby olej w skrzyni tez sie nagrzal i lancuch poruszal i
    > sprzeglo sie porozklejalo. Dobrze jest tez pare razy klaksonem zatrabic,

    A ja sie pytam co z zawieszeniem i lozyskiem glowki ramy?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2010-12-20 11:26:38
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-12-20 12:06, AZ pisze:

    > A ja sie pytam co z zawieszeniem i lozyskiem glowki ramy?

    Konserwujesz borsuczym sadlem, w FAQ se doczytaj.

    Ja tylko chcialem przypomniec ze jak sie rozgrzewa moto to warto tez
    rozgrzac zarowki wszystkich swiatel, kontrolki oleju tez.

    KJ

  • 25. Data: 2010-12-20 11:55:51
    Od: donia <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-20 12:26, KJ Siła Słów pisze:

    > Konserwujesz borsuczym sadlem, w FAQ se doczytaj.
    >
    > Ja tylko chcialem przypomniec ze jak sie rozgrzewa moto to warto tez
    > rozgrzac zarowki wszystkich swiatel, kontrolki oleju tez.

    umarłem :D,

    polecam też lekko przewietrzyć ciepłym pierdem zmarzniętą kanapę

    --
    pzdrv
    donia i F800GS lodówka

  • 26. Data: 2010-12-20 13:45:23
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości grup

    > Konserwujesz borsuczym sadlem, w FAQ se doczytaj.
    >
    > Ja tylko chcialem przypomniec ze jak sie rozgrzewa moto to warto tez
    > rozgrzac zarowki wszystkich swiatel, kontrolki oleju tez.

    Cholerka, coś jest nie tak. Dziś poleciałem do garażu zastosować sie do
    wszach porad i gdy rozgrzewałem kontrolkę ciśnienia oleju, to silnik zaczął
    dziwnie charczeć i już nie chciał utrzymać optymalnych obrotów. Może
    zrobiłem coś w złej kolejności?

  • 27. Data: 2010-12-20 13:48:43
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-12-20 14:45, Marcin N pisze:
> [...]
    > wszach porad i gdy rozgrzewałem kontrolkę ciśnienia oleju, to silnik
    > zaczął dziwnie charczeć i już nie chciał utrzymać optymalnych obrotów.

    Do rozgrzania kontrolek nalezy uzywac wylacznie pradu ze nowych,
    wczesniej nieuzywanych elektronow.

    KJ

  • 28. Data: 2010-12-20 13:52:02
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-12-21 16:10, Tytus z fabryki pisze:
    > Siemka
    >
    > *** "Michał V-R"
    > ooo, a tego nie slyszalem
    >
    > To swiadczy tylko o tym ze jestesmy swiadkami tylko ulamka tego co kolega AZ
    > nazywa oficjalnie "nic nie robieniem przy KHI" a poza preclem "obsluga
    > codzienna"...
    > A wiesz jaki klucz on kazal mi z roboty wziac???
    > Ledwo mnie do dzipa siem zmiescil...

    jaki? domyslam sie ze dynamo, powyzej 130 niutkow

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 29. Data: 2010-12-20 14:02:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 14:45:23 +0100 osobnik zwany Marcin N
    wystukał:

> [...]
    > wszach porad i gdy rozgrzewałem kontrolkę ciśnienia oleju, to silnik
    > zaczął dziwnie charczeć i już nie chciał utrzymać optymalnych obrotów.

    pewnie podgrzewałeś na starym oleju i do tego mineralnym. Trzeba było
    zalać nufkie full syntetic toby było git.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 30. Data: 2010-12-20 14:19:42
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"AZ"
    Sekret tkwi w trzech literkach K, H, I ;-) Dobry aku, czyste wyregulowane i
    zsynchronizowane gaźniki, świece irydowe i bangla. Nie miałem jeszcze nigdy
    przypadku, że po odpaleniu gasł czy się ksztusił.

    Tyle preclowej teorii a praktyka jest taka:

    "Ty masz klucz dyno 100-500 Nm bo musze gazniki poluzowac?"
    albo
    "Ty gdzie w niedziele kupie plaskownik bo musze lampy wyregulowac?"
    albo
    "o kurna - to na tym walku jest jeszcze pompa oliwy - a ja go nie
    przykrecalem bo myslalem ze zbedny jest..."

    no i ostatnie:

    "przy opalaniu cos mi pocieklo - to bena do oliwy poleciala..."
    i 4 litry motula za 200 pln poszlo w kosmos...

    ach te KHI - gdyby nie ono musialbym sie przylaczyc do wontka o scigaczu...

    Tytus z fabryki