  • Data: 2017-11-28 02:57:29
    Temat: Re: Zimowe czy całoroczne
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-27 o 17:01, Budzik pisze:

    > Czy pewny jestem co mam na mysli i o co pytam?
    > Tak, jestem pewien.

    > Przypominam o planowanych przebiegach - ponizej 5.000 rocznie.
    > To jest punto I czyli maks z 99 roku a przebieg wynosi 70.000 wiec jak
    > widac - przez cała kariere ponizej 5000 rocznie :)
    > A zimowki wbrew pozorom az tak sie latem nie zuzywaja. Oczywiscie zalezy
    > duzo od stylu jazdy ale ja mowie o jezdzie kapeluszniczej bo to taki
    > kierowca i takie auto.

    Wbrew pozorom przy plus trzydziestu zużywają się dosyć szybko.
    Jedyne w miarę rozsądne przypadki jazdy w lecie na zimówkach
    polegały na "dojeżdżaniu" zimówek i tak przeznaczonych na wymianę.
    Trwało to lato a przed zima zamiana na nowe.

    > Zmiany na letnie nie ma jako dostepnej odpowiedzi w zadanym pytaniu...

    Biorąc pod uwagę dziwne pytanie uznałem że gdzieś wkradł się błąd.