  • 11. Data: 2012-01-05 18:15:27
    Temat: Re: Zima znowu zaskoczyła drogowców
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/01/2012 16:33, LEPEK wrote:

    > Nie drogowców, tylko kierowców. Jak się zapier***a szybciej, niż można
    > się zatrzymać w zasięgu widoczności, to tak się kończy (a i tak miał
    > kupę szczęścia).

    A jak się pier****i od rzeczy zamiast czytać opisy, to potem tak się
    kończy dyskusja.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 12. Data: 2012-01-05 18:17:12
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 04/01/2012 21:45, DoQ wrote:
    > Witam,
    >
    > http://youtu.be/FhVGeIgLdlI

    Widać że frigo nie miał, inaczej zatrzymał by się na 4 metrach.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 13. Data: 2012-01-05 18:34:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-05, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Widać że frigo nie miał, inaczej zatrzymał by się na 4 metrach.

    To przez ABS...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2012-01-05 19:48:40
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-01-05 18:15, kamil pisze:

    > A jak się pier****i od rzeczy zamiast czytać opisy, to potem tak się
    > kończy dyskusja.

    I knew i was driving too fast and braking would not have been a good idea.

    A mgła nie spada z nieba tak szybko, tylko się w nią wjeżdża. Jak się
    wjeżdża w miejsce, gdzie nie widać potencjalnego miejsca zatrzymania -
    SZCZEGÓLNIE w nagłą zmianę pogody - należy być SZCZEGÓLNIE ostrożnym. A
    nie wyprzedzać...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 15. Data: 2012-01-05 21:33:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kamil wrote:

    > A jak się pier****i od rzeczy zamiast czytać opisy, to potem tak się
    > kończy dyskusja.

    ale o czym...

    śnieg mgła ciężkie warunki...

    a obywatele kierowcy popierdalają jak wariaci.

    U nas też to widuję często.

  • 16. Data: 2012-01-09 13:47:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kamil" napisał w wiadomości grup
    On 05/01/2012 13:27, J.F wrote:

    >Mieszkam w kraju, gdzie przeciętnie przez 173 dni w roku pada a rowów
    >nie kopią, cuda panie, cuda. ;-)

    Tylko ograniczaja predkosc na autostradach do 110, taka ich recepta
    :-)

    Londyn ? Bo lato w Bristolu pamietam calkiem przyjemne bylo :-)

    No chyba ze zle interpretuje naglowki i to jest np Singapur :-)

    J.

  • 17. Data: 2012-01-09 14:21:34
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 09/01/2012 12:47, J.F wrote:
    > Użytkownik "kamil" napisał w wiadomości grup

    > Tylko ograniczaja predkosc na autostradach do 110, taka ich recepta :-)

    I co ciekawe, w 60-milionowym kraju na drogach ginie sporo mniej, niż w
    Polsce. No ale to temat na odrębną dyskusję.. ;)

    > Londyn ? Bo lato w Bristolu pamietam calkiem przyjemne bylo :-)
    >
    > No chyba ze zle interpretuje naglowki i to jest np Singapur :-)

    Trochę dalej, bo Szkocja..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 18. Data: 2012-01-09 14:24:36
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 09/01/2012 12:47, J.F wrote:
    > Użytkownik "kamil" napisał w wiadomości grup

    > Tylko ograniczaja predkosc na autostradach do 110, taka ich recepta

    I co ciekawe, w 60-milionowym kraju na drogach ginie sporo mniej, niż w
    Polsce. Przy okazji nie udowadniają sobie na każdych światłach wyższości
    TDI 90KM nad TDI 110KM, a jak trzeba wlec się trzy mile za autobusem, to
    się wleką zamiast spychać na pobocze jadących z przeciwka. Żyją przy tym
    bezstresowo i nie odczuwają potrzeby nadrabiania dwóch minut na każdej
    trasie. ;)

    No ale to temat na odrębną dyskusję..

    > Londyn ? Bo lato w Bristolu pamietam calkiem przyjemne bylo
    >
    > No chyba ze zle interpretuje naglowki i to jest np Singapur

    Trochę dalej, bo Szkocja, też przyjemnie gdybyś nie miał gdzie wakacji
    spędzić. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 19. Data: 2012-01-09 14:50:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >przeciwka. Żyją przy tym bezstresowo i nie odczuwają potrzeby
    >nadrabiania dwóch minut na każdej trasie. ;)

    Ja nie wiem czy popieram ten model, ale mnie sie polskie drogi wydaja
    calkiem bezpieczne. Tylko za wolne :-)

    >Trochę dalej, bo Szkocja, też przyjemnie gdybyś nie miał gdzie
    >wakacji spędzić. ;)

    Zartujesz, co drugi dzien leje i mam tam jechac ? :-)

    J.

  • 20. Data: 2012-01-09 14:51:50
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    W dniu 2012-01-09 14:24, kamil pisze:
    > Szkocja, też przyjemnie gdybyś nie miał gdzie wakacji spędzić.

    Oo, a słyszalem od kilku osób, że tam latem grasują wsściekłe meszki i
    inne komary? =:-0