  • 1. Data: 2012-01-04 22:45:33
    Temat: Zima znowu zaskoczyła drogowców
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    http://youtu.be/FhVGeIgLdlI

    --
    Paweł

  • 2. Data: 2012-01-05 11:01:10
    Temat: Re: Zima znowu zaskoczyła drogowców
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:je2hap$5t6$1@mx1.internetia.pl...
    > Witam,
    >
    > http://youtu.be/FhVGeIgLdlI

    ja tam na tym filmie nie widzę zaskoczonych drogowców tylko zaskoczonych
    kierowców

  • 3. Data: 2012-01-05 14:02:19
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    DoQ wrote:
    > Witam,
    >
    > http://youtu.be/FhVGeIgLdlI

    A teraz, czy ktos mi moze wytlumaczyc, czemu u nas zaraz tam gdzie sie
    konczy pobocze kopia zawziecie gleboki row przeciwczolgowy i zamiast
    mozliwosci ucieczki pozostaje opcja zlomowania samochodu?

    pzdr

  • 4. Data: 2012-01-05 14:27:23
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-05 14:02, Tmek pisze:

    > A teraz, czy ktos mi moze wytlumaczyc, czemu u nas zaraz tam gdzie sie
    > konczy pobocze kopia zawziecie gleboki row przeciwczolgowy i zamiast
    > mozliwosci ucieczki pozostaje opcja zlomowania samochodu?

    Jeszcze sadzą tam drzewa ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 5. Data: 2012-01-05 14:27:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tmek" napisał w wiadomości
> [...]
    >sie konczy pobocze kopia zawziecie gleboki row przeciwczolgowy i
    >zamiast mozliwosci ucieczki pozostaje opcja zlomowania samochodu?

    Wode trzeba gdzies odprowadzic, a poza tym to co - bedziesz w
    prywatnym polu szkode robil ?
    Jedziesz za szybko to auto zlomujesz, proste :-)

    J.

  • 6. Data: 2012-01-05 14:38:13
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/01/2012 13:27, J.F wrote:

    > Wode trzeba gdzies odprowadzic, a poza tym to co - bedziesz w prywatnym
    > polu szkode robil ?
    > Jedziesz za szybko to auto zlomujesz, proste :-)

    Mieszkam w kraju, gdzie przeciętnie przez 173 dni w roku pada a rowów
    nie kopią, cuda panie, cuda. ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 7. Data: 2012-01-05 14:44:20
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Lewis" <"lewisa[tnij] nabazgrał(a):

    > Jeszcze sadzą tam drzewa ;)

    Ty się ciesz że min nie zakopują miedzy drogą a rowem :)

  • 8. Data: 2012-01-05 14:59:42
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "Tmek" <T...@d...ek> napisał w wiadomości

    > A teraz, czy ktos mi moze wytlumaczyc, czemu u nas zaraz tam gdzie sie
    > konczy pobocze kopia zawziecie gleboki row przeciwczolgowy i zamiast
    > mozliwosci ucieczki pozostaje opcja zlomowania samochodu?

    Jak to czemu? Jak budują drogę to przeciez nie jest wszedzie płasko. Więc
    tam gdzie jest za nisko kopią dół najbliżej jezdni i usypują tam gdzie ma
    byc droga. A jak jest na odwrót że jest za wysoko to sie przekopują i robi
    sie hałda w pobliżu jezdni.

  • 9. Data: 2012-01-05 15:07:55
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-01-05 14:38, kamil pisze:

    > Mieszkam w kraju, gdzie przeciętnie przez 173 dni w roku pada a rowów
    > nie kopią, cuda panie, cuda. ;-)

    A my mówimy o kraju absurdów. Kraju z minimalnymi opadami czyli dość
    suchym a jednocześnie mającym ciągłe problemy z powodziami.

    A.

  • 10. Data: 2012-01-05 17:33:37
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-01-04 22:45, DoQ pisze:
    > Witam,
    >
    > http://youtu.be/FhVGeIgLdlI

    Nie drogowców, tylko kierowców. Jak się zapier***a szybciej, niż można
    się zatrzymać w zasięgu widoczności, to tak się kończy (a i tak miał
    kupę szczęścia).

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański