  • Data: 2010-12-03 09:21:08
    Temat: Re: Zima - co dobry kierowca winien mieć w samochodzie.
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Artur Frydel napisał:
    > Witam.
    >
    > Temat wałkowany już niejeden raz, ale ja do wczoraj myślałem że mnie nie
    > dotyczy. Konkretnie myślałem do momentu w którym nie zakopałem się w zaspie.
    >
    > I teraz tak; Co winno się mieć w bagażniku?
    > Moja lista jest taka;
    > 1. Kable rozruchowe
    > 2. Saperka
    > 3. Koci żwirek (jeśli nie żwirek to czym najlepiej podsypywać koła)?
    zawsze mozna uzyc dywanikow podlogowych podkladajac je pod kola napedowe- sprawdzone
    osobiscie i
    dziala :-)
    > 4. Latarka
    najlepiej LEDowa
    > 5. Lina holownicza
    byle nie ta co sie sama zwija tylko zwykla dobra linla holownicza
    > Co jeszcze?
    -Lancuchy/opaski na kola
    -skladana lopata do sniegu - zamiast saperki wole wytrzymala ale lekka
    "alpinistyczna" lopate do
    sniegu z regulacja dlugosci
    - rekawice, takie za lokiec :-)
    - kogos do pomocy (ciagniecia, pchania, prowadzenia auta)
    - sprawny i naladowany telefon komorkowy
    pozdrawiam

    Oskar Wilde