-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 09 Jan 2011 21:43:16 +0100
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zimš samochód pali wi?cej, bo...
References: <d...@w...googlegroups.com><4d24e
92e$0$2450$65785112@news.neostrada.pl><ig2r4a$1f6$1@news.dialog.net.pl><4
d24f2bc$0$2450$65785112@news.neostrada.pl> <ig2sgq$h7v$3@inews.gazeta.pl>
<4d24f841$0$2450$65785112@news.neostrada.pl>
<ig46v4$r9f$1@news.net.icm.edu.pl>
<e...@4...com>
<ig4fqn$gua$1@news.net.icm.edu.pl>
<n...@4...com>
<4d28ee4d$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>
<4d28ef21$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
<4d28f3ae$0$2507$65785112@news.neostrada.pl>
<4d28f914$0$2504$65785112@news.neostrada.pl>
<4d29a702$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
<4d29a863$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
<4d29ae72$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
<4d29d1f0$0$2489$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <4d29d1f0$0$2489$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 19
Message-ID: <4d2a1de6$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 195.117.8.7
X-Trace: 1294605798 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2437 195.117.8.7:30156
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2341085
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-01-09 16:19, Cavallino pisze:
> Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
> news:
>
>>> Trudno też 1.2 60 KM nazwać wysilonym silnikiem.
>>
>> Zapewne mówisz o jednostce Fiata, która w wersji 60KM bez problemu
>> pracuje przy niskich obrotach.
>> Nawet z ostrzejszą głowicą 75KM jeszcze nie było szczególnych
>> problemów z obrotami rzędu 1500.
>
> Widać mamy inny próg bólu w kontekście "szczególnych problemów".
Ale jakie masz szczególne problemy w takich warunkach?
Ten silnik ma obroty biegu jałowego 750 i w warunkach minimalnego
obciążenia jazdą 50km/h nie powinien się telepać przy 1500rpm.
Nie jest to V6 w którym mogę przy 600rpm wcisnąć gaz do dechy i nic się
nie telepnie, ale bez przesady.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.01.11 23:18 Cavallino
- 10.01.11 07:53 kądąwanie \"frąm\" ę
- 10.01.11 16:51 Tomasz Pyra
- 10.01.11 16:58 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=