-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
ewsfeed.hal-mli.net!feeder1.hal-mli.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.
com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostr
ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <d...@w...googlegroups.com><4d24e
92e$0$2450$65785112@news.neostrada.pl><ig2r4a$1f6$1@news.dialog.net.pl><4
d24f2bc$0$2450$65785112@news.neostrada.pl> <ig2sgq$h7v$3@inews.gazeta.pl>
<4d24f841$0$2450$65785112@news.neostrada.pl>
<ig46v4$r9f$1@news.net.icm.edu.pl>
<e...@4...com>
<ig4fqn$gua$1@news.net.icm.edu.pl>
<n...@4...com>
<4d28ee4d$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>
<4d28ef21$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
<4d28f3ae$0$2507$65785112@news.neostrada.pl>
<4d28f914$0$2504$65785112@news.neostrada.pl>
<4d29a702$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <4d29a702$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Zimš samochód pali wi?cej, bo...
Date: Sun, 9 Jan 2011 13:21:57 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 110108-1, 2011-01-08), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 17
Message-ID: <4d29a863$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.42.122.73
X-Trace: 1294575715 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2446 178.42.122.73:62159
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2340972
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
news:
>> No to w obu moich autach (1.2 i 1.6) będzie ciężko, nie da się jechać,
>> bo będą szarpać jak szalone.
>
> Im bardziej wysilony silnik, tym gorzej pracuje przy niskich obrotach.
Nie do końca to jest prawda, dużo zależy od momentu w którym włącza się
sprężarka.
Trudno też 1.2 60 KM nazwać wysilonym silnikiem.
1.8 130 KM (w takim samym, a nawet pewnie cięższym samochodzie) radził sobie
z takimi prędkościami na IV i V biegu dużo lepiej - więc znowu wymyśliłeś
jakąś teoryjkę bez pokrycia w faktach.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.01.11 13:47 Tomasz Pyra
- 09.01.11 16:19 Cavallino
- 09.01.11 20:28 Bydlę
- 09.01.11 21:43 Tomasz Pyra
- 09.01.11 23:18 Cavallino
- 10.01.11 07:53 kądąwanie \"frąm\" ę
- 10.01.11 16:51 Tomasz Pyra
- 10.01.11 16:58 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=