  • Data: 2021-09-08 23:30:13
    Temat: Re: Ziew...
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.09.2021 o 15:19, heby pisze:

    > Tak i to powoduje zbędne księgowanie i naliczanie danin.

    To się dzieje automatycznie. Daniny na prąd można zmniejszyć. Jak ktoś
    przelewa w te i we w te to też można mu naliczyć, patrz prosumenci.

    > No też wyśmiewam.

    Ale pozostała część artykułu była o tym jak to zakładom źle.

    > Bitcoiny pewnie też.
    >
    > PayU pewnie też.
    >
    > Przelewy pewnie też.

    Otóż to.

    > To spowoduje *łatwość* do spekulacji cenami. Bo ładowarka przy molo w
    > Sopocie, bo prąd konsekrowany, bo kabel z miedzi beztlenowej, bo to
    > kabel z logo Apple, bo ten ma inny kształt.
    >
    > Ktoś powie: wolny rynek. Efektem wolnego rynku będzie 16 standardów
    > ładowania.

    Bez wolnego rynku nie będzie ładowarek przy plaży. Ani na czyimś podwórku.

    > Bierzesz w nim udzial mając samochód pod domem. Nie widzę przeszkód
    > technologicznych aby to działało poza tym domem. Widzę tylko braki w
    > infrastrkturze. Niewielkie. Na przykład kilka gniazdek na parkingu pod
    > biurem.

    Mogę zacytować odpowiedź jaką otrzymałem od firmy, która robi transport
    wodorowy i oczywiście chwali się tym. Ale pracownikom gniazdka zrobić
    nie chce.

    > Rozwiązuje to od razu problem przeciążeń sieci, redukujac go ze skali
    > globalnej, do lokalnej, prąd konsumowany jest w zasięgu kilometrów, w
    > dodatku przywozisz go do domu na noc w znacznej ilości.

    No tak, ale najpierw musi tak się stać. Na razie to ja pracuję w domu i
    tutaj zorganizowałem sobie gniazdko.

    > Ci ludzie nie są gotowi na nic.

    To osamotniony jesteś.