  • Data: 2021-09-08 23:17:39
    Temat: Re: Ziew...
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.09.2021 o 18:48, heby pisze:

    > Tankuje się w dzień, tylko nie rozumiesz postulatu o wirtualizacji
    > dystrybucji. Twój dach ładuje samochody w sąsiednim burze, twoje biuro
    > ma parking podpięty pod sąsiednie PV. Rozliczacie się z prądu wirtualnie.
    >
    > I nagle elektryk do dojazdów do pracy może być ładowany przez 7h pracy,
    > w dzień.
    >
    > Tada!

    Zarząd musiałby najpierw kupić sobie elektryki. Inaczej nie będzie
    gniazdek dla pracowników i szeregowych mieszkańców spółdzielni.

    > Nie marzę, bo nic się nie za nosi na rynku na samochdzik miejski na
    > zakupy. Może trafi się jakaś używka.

    Twizy Cargo :-)

    > Ja bym nawet wziął taki samochodzi z zasięgiem 20km.

    To bez sensu. Pojedziesz do jednego sklepu a do drugiego Ci nie starczy.

    > Na akumualtory
    > kwasowe.

    To też bez sensu. Jak się zimno robi zasięg spada tak drastycznie, że
    wszyscy kombinują jak je wymienić na coś lepszego.

    > Ale nawet najtańsze opcje są grubo za drogie albo dla odmiany
    > to chińskie samochody z tektury. Rowery elektryczne na 3 kółkach
    > odpadają, chciałbym czasami wsadzić tam ze 4 osoby.

    To w końcu na zakupy czy do wożenia ludzi.