-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!eternal-septemb
er.org!reader02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: heby <h...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ziew...
Date: Sun, 5 Sep 2021 10:55:27 +0200
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 127
Message-ID: <sh20m4$v7o$1@dont-email.me>
References: <sgto7t$b7p$1@news.icm.edu.pl>
<613275c0$0$532$65785112@news.neostrada.pl> <sgva7m$rff$1@dont-email.me>
<613349a8$0$549$65785112@news.neostrada.pl> <sgvk4r$mvn$1@dont-email.me>
<61335eb4$0$501$65785112@news.neostrada.pl> <sgvo8j$hgn$1@dont-email.me>
<6133679b$0$501$65785112@news.neostrada.pl> <sgvq53$tsm$1@dont-email.me>
<61338829$0$548$65785112@news.neostrada.pl> <sh01ok$g74$1@dont-email.me>
<61338f94$0$540$65785112@news.neostrada.pl> <sh03q3$uss$1@dont-email.me>
<6133c528$0$560$65785112@news.neostrada.pl> <sh0oc1$a3n$1@dont-email.me>
<6134561d$0$516$65785112@news.neostrada.pl> <sh1pkl$k0v$1@dont-email.me>
<613473e0$0$558$65785112@news.neostrada.pl> <sh1si9$4vu$1@dont-email.me>
<6134794d$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sun, 5 Sep 2021 08:55:32 -0000 (UTC)
Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
posting-host="6c1697a2070976f8bcdac81670190376";
logging-data="31992";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1+AZi5c5GTXXzWOoIL6WlV8"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.13.0
Cancel-Lock: sha1:o7TAq1T1pIVHOKqmsz3n2ME9JX8=
In-Reply-To: <6134794d$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: en-US
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2696903
[ ukryj nagłówki ]On 05/09/2021 10:01, Shrek wrote:
>> Bzdura. Mój odpoczywa w dzień po kilkanascie godzin pod domem.
> Cieszymy się twoim szczęściem, ale jednak generalnie
Generalnie zmienia się. 3 lata temu to generalnie wyglądało inaczej.
> nie "tankuje", co znaczy że ładowanie samochodów z PV to statystyczna
> mrzonka.
Lub prawidłow infrastruktura w miastach.
>> Wrzucanie wszystkich samochodów jako zapierniczajacych po nascie
>> godzin po mieście, jest propagandą. Przejedź się po osiadlach,
>> zobaczysz ile ich stoi.
> Przejedź się na dowolną większą ulicę i zobacz ile tam ich stoi koło 8
> rano (w korku).
Bo nie kazdy pracuje zdalnie.
Rzecz rozbija się o to, że 3 lata temu miałeś walidne argumenty. Obecnie
pękają w wielu miejscach. nagle okazuje się że można ładować samochód z
pominięciem węgla. To bardzo boli wszystkich, któzy dopieszczali swoje
teorie spiskowe tyle lat. Wiec wymyślili opony. Tak, opony nas zabijają.
>> Odwrotnie. Ponieważ z obserwacji większego osiedla domków wynika, że
>> samochody stoją głównie *pod* domem w dzień, takie podejście ma sens.
> A kiedy jeżdzą? W nocy?
Po zakończeniu pracy, czyli po południu.
>> Bo nie widzisz dynamiki zmian. Prąd w ciągu dnia, zasilający samochód
>> z paneli to nie jest bredzenie (3 lata temu bym tak powiedział) tylko
>> konkretna możliwość.
> Na chuj mi samochód który się ładuje jak go potrzebuję
Nie dostrzegasz że pojawiła się grupa społeczna, typu księgowe,
programiści, graficy, agenci ubezpieczeniowi itd itp którym samochód w
południe jest zbędny, bo pracują w domu. Ale po południu chętnie skoczą
nad jeziorko, do sklepu itd.
Tej grupy *prawie* nie było 3 lata temu. Obecnie to już jakiś zauwazalny
procent. Im samochód elektryczny nie jeździ na węgiel.
> jeździć po nocach? Nie każdy jest dostawcą świeżych bułek na rano do
> sklepu.
Nie każdy też codziennie spawa statki 800km dalej.
>> Zawdzięczamy to wybuchowi PV, covidowi i zmianie mentalności pracodawców.
> Chuja tam zawdzięczamy. Już po koronapierdolcu i korki są jak były
> wcześniej.
Bo część zawodów zupełnie niepotrzebnie wróciła do pracy. W dużej częsci
to problem psychiatryczny pracodawcy. Ci starszj daty myśla, że pozew
przygotowany w domu jest gorszej jakości, niż ten w pracy, w garniaku.
To też się zmieni. Wymrą z czasem.
>> 3 lata temu tak.
> Dalej tak. Sprawdź ile jest paliw kopalnych w "miksie".
Ale mu zyjemy w kraju, który przeżywa obecnie średniowecze energetyczne.
Niech Ci to nie przesłoni obrazu ogólnego. Twierdzenie, że elektryk to
węglowóz jest nieprawidłowe, bo sporo energi pozyskujemy inaczej (jako
ludzkośc, nie ten zadupiasty kraj) i sporo energi od kilku lat
pozyskujemy czysto i lokalnie, tylko nie mamy co znią zrobić. I tu
wchodzi powerwall na kółkach.
>> Jak postawią elektrownie jądrową (a postawią za życia moich wnuków) to
>> dalej tak bedzie?
> Jak powstaną to pogadamy.
To bedzie za późno. Wykupią nas.
> Obstawiam, że wtedy może się okazać, że już
> elektryki nie będą takie cool.
Będą jedyną formą transportu. Zerknij na to jak ciasne są przepisy
obecnie dla spalinowych, a będzie gorzej.
> Na razie w polsce bardziej obciążają
> środowisko niż sprawna spalinka nawet z normą euro V.
Takiego twierdzenia nikt tutaj nie udowodnił. Do tego wymagane są
liczby, a one w tym wątku zastępowane są słowami "ekofaszysta, węglowóz"
itd oraz podpieraja się masą nieobiektywnych wypocin z gównoportali.
Dlatego tak bardzo chciałbym poznać ile biliardó ton tych opon rocznie,
więcej ścierają elektryki nad spalinowe.
> Nie mówiąc już o
> LPG, gdzie z odwłoka wychodzi prawie sama para wodna i CO2 z niewielkimi
> domieszkami NOX. I te NOx jest szkodliwe.
Za spalinowych pozostałych nie wychodzi nic szkodliwego?
> Należy policzyć jak bardzo i
> czy warto się spinać. W sensie ile powodują dodatkowych zgonów rocznie
> (ale konkretnie NO2, a nie "smog"). Wtedy można stwierdzić czy lepiej
> trochę NOx czy więcej CO2.
No to proszę o wyliczenia, w tu w kółko "ekofaszyści" i "dużo".
Ale ile?
>>> W takim razie jest jeszcze bardziej ekologicznie bez sensu - wywalono
>>> w chuj energii i materiałów w pisdu.
>> Dokładnie. Z tych powodów sprzedajce samochody salony cienko przedły.
> Salony cięko przędły bo przez koronapierdolca firmy ograniczały wszelkie
> wydatki czekając co się będzie działo. Dotknęło to nie tylko floty.
I nic do rzeczy nie ma fakt, że ludzie nie jeździli swoimi samochodami,
przez co rok dłużej poczekamy na nie na rynku wtórnym?
>> Super. Nic lepszego niż COVID dla smogu nie było.
> Było ale się skończyło. I nie jest to prawda - ten smog powoduje głównie
> niska emisja. I jeśli coś pomogło (a chyba w zimę niespecjalnie) to
> akcje "zmień płeć";)
Przeczysz sam sobie. Jeśli zamienili na pomy ciepła to są to
"węglopompy". Jeśli zmienili na pellet, to pył jest na wysypiskach i
dogrzewają meblami w kominku. Jesli palą gaz, to dowalają do globalnego
ocieplenia bo gaz generuje dodatkowy CO2 w obiegu.
Ogólnie problemem nie są elektryki, tylko zapaść rozwoju energetyki w
tym kraju i kolejne ekipy imbecyuli u władzy. Proponuje szukać tam
problemu, nie w biliardach ścieranych opon.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.09.21 10:57 heby
- 05.09.21 10:59 heby
- 05.09.21 10:59 _Master_
- 05.09.21 11:03 _Master_
- 05.09.21 11:06 heby
- 05.09.21 11:07 _Master_
- 05.09.21 11:08 _Master_
- 05.09.21 11:11 heby
- 05.09.21 12:45 _Master_
- 05.09.21 12:47 _Master_
- 05.09.21 12:50 _Master_
- 05.09.21 12:52 _Master_
- 05.09.21 12:56 _Master_
- 05.09.21 13:11 m4rkiz
- 05.09.21 14:05 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=