  • Data: 2011-09-17 13:21:42
    Temat: Re: Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:j51qv4$rjp$1@mx1.internetia.pl...

    > O patrz, jak trzeba to masz w dupie gdzie i kto pracuje.

    Oczywiscie, gdyz - moj Ty gluptasku - ma znaczenie raczej czym sie zajmuje,
    a nie gdzie. Ale jeszcze wieksze znaczenie ma czy jest sie debilem
    zjadajacym te historyjki obrazkowe.

    > Ale jak jakiś fotograf "fucktu" robi zdjęcia obiektowi twoich westchnień,
    > to już wielkie aj waj.

    Masz ajwaj dla pracujacych w fukcie?

    >Widzę że typowa gnida z ciebie.

    Zapewne krytykujacy gwalcenie dzieci, tez Ci gnidami sie jawia.

    > Z mojej strony EOT.

    Wlasnie, wroc ogladac obrazki w fuckt i innych szmatach.