  • Data: 2011-09-16 11:29:49
    Temat: Re: Zientarski wyzdrowiał i zjadł pizze! :)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Olo,

    Friday, September 16, 2011, 11:22:37 AM, you wrote:

    > pięknie powiedziane!!!
    > dodać trzeba, że polscy "celebryci" to zwykłe dupki i chamy, wszystko
    > wychodzi na imprezach typu VIP Party, na których miałem okazję grać, jak
    > się za przeproszeniem najebią jak szpadle.

    Czy na jakiejkolwiek imprezie - czy to w wiejskiej remizie, czy
    VIPowskiej - na której "się najebią jak szpadle" można spotkać
    kogokolwiek innego niż zwykłych dupków i chamów?

    W zdecydowanej większości przypadków ludzie, którzy "się najebią jak
    szpadle" zachowują się w sposób, którego się sami po sobie nie
    spodziewają. Większość nie pamięta, co wyrabia po alkoholu. Ja
    zapamiętałem :( i dlatego już ponad 30 lat nie piję.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl