  • Data: 2012-08-24 13:46:57
    Temat: Re: Zientarski potracil pieszego?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MichałG" <g...@w...pl>

    > to co napisałes to kliniczny przyklad jak z prostej i elementarnej sprawy
    > zrobic temat do doktoratu..... ;)
    >
    > Ciekawe, że na całym (prawie) swiecie wystarczy znak ostrzegawczy
    > 'niebezpieczny zakret ( o ile rzeczywiscie jest niebezpieczny, czasem z
    > tebliczką 'w czasie deszczu' czy podobnie).

    Podobają mi się te znaki z tabliczkami opisowymi. Totalna durnota. Przecież
    pojedzie obcokrajowiec albo słabo widzący i rozwali się bo nie będzie w
    stanie przeczytać albo będzie tak długo medytował, że kolejnego znaku nie
    zobaczy.

    > Normalny kierowca wie co zrobić po takim znaku. Wg polskich wytycznych
    > lepiej wie urzednik, który siedzi 300 km dalej.....

    Ale wiesz ... to nie jest po to by kierowca wiedział jak szybko jechać tylko
    po to, by mieć bata i to nie bata na zachowanie w konkretnej sytuacji tylko
    po to by sobie porządzić.