  • 21. Data: 2018-03-04 11:53:30
    Temat: Re: Zielone światło.
    Od: "Kierwnik" <j...@l...pl>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości
    news:5a9bc02c$0$664$65785112@news.neostrada.pl...

    > Taaaa... Czyli np. stoję na światłach, zapala się zielone, wjeżdżam na
    > puste skrzyżowanie i na nim mi z prawej, ze swojego czerwonego wpada jakiś
    > gostek - jeśli we mnie wyrżnie, to jestem winny spowodowania
    > stłuczki/wypadku (no bo gostka z prawej nie wpuściłem)?
    > --
    > Czarek

    Gostek mówi, że czerwonego swiatla nie było, bo nic nie
    świeciło. Ty miałes obowiazek przepuscić, więc ty jestes winny.

  • 22. Data: 2018-03-04 11:57:15
    Od: "Kierwnik" <j...@l...pl>

    Użytkownik "Janusz" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Bzdura, na skrzyżowaniu ze światłami o pierwszeństwu przejazdu decydują
    > tylko i wyłącznie światła.
    >
    > Janusz

    Są wydania PoRD w piśmie obrazkowym.
    Pooglądaj sobie, to może nie będziesz pisał bzdur.

  • 23. Data: 2018-03-04 12:01:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-03-04 o 10:56, J.F. pisze:

    > Jak skrecasz w lewo, to nawet na swiatlach masz obowiazek ustapic
    > pojazdom jadacym z przeciwka. Bo im sie tez pali zielone.

    Przeczytaj jeszcze raz post, na który odpowiadasz - jadący z naprzeciwka
    ma czerwone. Kto jest wówczas winny?

    > Nawet jak jedziesz pasem do jazdy tylko w lewo z osobnym
    > sygnalizatorem.

    Jak mam osobny sygnalizator do skrętu w lewo, to niemożliwym jest, aby
    ruch był kolizyjny, ale skoro nawet wówczas mam przepuszczać tych z
    przeciwka, to tylko potwierdzasz wątpliwości Kierwnika.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2018-03-04 12:02:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-03-04 o 10:30, Janusz pisze:

    > Bzdura, na skrzyżowaniu ze światłami o pierwszeństwu przejazdu decydują
    > tylko i wyłącznie światła.

    W tym właśnie sęk, że nie potrafimy znaleźć przepisu na to, i ty chyba
    też nie potrafisz, skoro uciekasz się do przedszkolnej argumentacji
    "bzdura".

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2018-03-04 12:05:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-03-04 o 11:57, Kierwnik pisze:
    > Użytkownik "Janusz" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Są wydania PoRD w piśmie obrazkowym.
    > Pooglądaj sobie, to może nie będziesz pisał bzdur.

    Warszawa, skrzyżowanie Barska/Plac Narutowicza. Jadący prosto placem
    mają światło (czerwone), skręcający z prawej strony z ul. Barskiej nie
    mają świateł, jedynie ustąpi pierwszeństwa. Kto winien, jeśli dla
    jadących od strony Placu będzie czerwone?

    https://www.google.pl/maps/@52.2190339,20.9834263,3a
    ,75y,234.96h,109.47t/data=!3m9!1e1!3m7!1sIlwdNujK14J
    6_QW-CdT9fA!2e0!7i13312!8i6656!9m2!1b1!2i52?hl=pl

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2018-03-04 12:13:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.03.2018 o 12:01, Liwiusz pisze:

    > Przeczytaj jeszcze raz post, na który odpowiadasz - jadący z naprzeciwka
    > ma czerwone. Kto jest wówczas winny?

    A skąd wiesz co on ma?

    > Jak mam osobny sygnalizator do skrętu w lewo, to niemożliwym jest, aby
    > ruch był kolizyjny,

    Niemożliwym to jest parasol w dupie otworzyć.

    https://www.google.pl/maps/@52.2196153,20.9708325,3a
    ,75y,29.97h,93.78t/data=!3m6!1e1!3m4!1sfMruGNVRI6BYb
    hEPo8HQCQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl

    Masz bezkolizyjne zawracanie?

    Shrek

  • 27. Data: 2018-03-04 12:19:20
    Od: "Kierwnik" <j...@l...pl>

> [...]
    ,75y,234.96h,109.47t/data=!3m9!1e1!3m7!1sIlwdNujK14J
    6_QW-CdT9fA!2e0!7i13312!8i6656!9m2!1b1!2i52?hl=pl

    Podwójnie winien ten co wjechał pomimo światla czerwonego.

  • 28. Data: 2018-03-04 12:32:36
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-03-04 o 12:13, Shrek pisze:

> [...]
    >
    > https://www.google.pl/maps/@52.2196153,20.9708325,3a
    ,75y,29.97h,93.78t/data=!3m6!1e1!3m4!1sfMruGNVRI6BYb

    No właśnie, to jest typowe bezkolizyjne zawracanie.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 29. Data: 2018-03-04 12:47:53
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Kierwnik w

> [...]
    6_QW-CdT9fA!2e0!7i13312!8i6656!9m2!1b1!2i52?hl=pl

    > Podwójnie winien ten co wjechał pomimo światla czerwonego.

    Kto byłby winien, gdyby ten sygnalizator świecił na zielono?

    --
    'Tom N'

  • 30. Data: 2018-03-04 12:59:07
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-03-04 o 12:19, Kierwnik pisze:

    ,75y,234.96h,109.47t/data=!3m9!1e1!3m7!1sIlwdNujK14J
    6_QW-CdT9fA!2e0!7i13312!8i6656!9m2!1b1!2i52?hl=pl

    > Podwójnie winien ten co wjechał pomimo światla czerwonego.

    Coś ci się popierdoliło.
    Przecież według twoich wcześniejszych bredni, jadący na czerwonym jest
    zupełnie niewinny, bo jedzie drogą z pierwszeństwem przejazdu.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/