  • Data: 2017-04-27 15:02:00
    Temat: Re: Zgubiony SIM - orange.pl
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-12 o 20:28, Kris pisze:

    > A posiadanie 10 simek i przekładnie ich między urzadzeniami to nie komplikowanie
    życia?;)

    10 kart nie jest po to aby coś komplikować a ma przynosić korzyści.

    > -Z jedną simką da się żyć

    Może,. nie praktykowałem - w każdym urządzeniu lubię mieć kartę.

    > -Udostępnić net z telefonu na tableta tez się da i śmiga przyzwoicie

    Zależy co rozumiemy przez pojęcie "przyzwoicie".

    > -Wyłamać z micro nano się da, włożyć nano do wyłamanej ramki i używać jako micro
    też się da.

    Nie praw dyrdymałów - na żadnej z posiadanych przeze mnie kart - nie da
    się.

    > Ale nie ma to jak ponarzekać i generować problemy nieznane innym;)

    Jest powód a więc dziwnym może być się wydawać tylko to że nikt poza
    mną na grupie nie narzeka.

    > Ps
    > A tak się zastanawiam po co te sim karty w ogóle
    > Chyba technologicznie na dzisiaj nie problem żeby było urzadzenie bez gniazda na
    sim a tylko pobierało sobie stosowne uprawnienia jak user operatora wybierze.
    > Czyli podpisałem umowe na usługi tmobile, pobieram stosowne uprawnienia do
    urządzenia i korzystam z usług tmobile. Przeszedłem do Plusa- pobieram stosowne
    uprawnienia od Plusa i używam.
    > Technologicznie na dzisiaj raczej możliwe chyba.

    Jak najbardziej możliwe. Tylko tak się składa że zarówno dla producentów
    urządzeń, jak i operatorów sieci, klient i jego wygoda to coś co się
    rozpatruje na samym końcu.