  • Data: 2017-02-14 10:10:09
    Temat: Re: Zgubiony SIM - orange.pl
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-14 o 09:40, Liwiusz pisze:

    > Takich dziwaków, którzy nie kupią telefonu, bo ma małą kartę, mimo że
    > telefon im odpowiada? Wątpię.

    > Robisz błędne założenia i wnioski. Owszem, "nikt nie kupuje ze względu
    > na mikroskopijne karty", ale też "nikt nie rezygnuje z zakupu ze
    > względu na mikroskopijną kartę".
    >
    > A zaletą mikroskopijnej karty jest to, że jest więcej miejsca na
    > bebechy telefonu, więc można dać więcej przy tej samej obudowie.

    Powiem inaczej - zasadniczo chyba każdemu użytkownikowi wisi jaka karta
    jest w środku. Problem w tym że zdaje się mamy okres przejściowy, i w
    interesie użytkownika może być tylko możliwie największa kompatybilność
    między urządzeniami. Kompatybilność czyli pasująca karta do każdego
    urządzenia bez tracenia czasu na jej wymianę w serwisach. Na dzień
    dzisiejszy akurat tak się składa że najbardziej uniwersalne jest
    Mini-SIM,. I właśnie takiego standardu będę szukał przy potencjalnym
    zakupie nowego sprzętu.

    Tak z ciekawości - znasz jakiś element telefonu którzy producenci
    telefonów wkładają w zagospodarowane po wnęce mini sim w urządzeniu?