  • 1. Data: 2011-04-12 18:40:43
    Temat: Zgubiony DR - jakie koszty
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Witam
    Zapodzial sie gdzies DR mojego auta.
    Z jakimi kosztami odtworzenia nalezy sie liczyc?

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 2. Data: 2011-04-12 18:44:59
    Temat: Re: Zgubiony DR - jakie koszty
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-04-12 18:40, MarcinJM pisze:
    > Witam
    > Zapodzial sie gdzies DR mojego auta.
    > Z jakimi kosztami odtworzenia nalezy sie liczyc?

    dowod okolo 50 zl, czasowka bodajze 12 zl i naklejki tez chyba 12 zl .

  • 3. Data: 2011-04-12 19:57:42
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2011-04-12 18:44, mister pisze:

    > dowod okolo 50 zl, czasowka bodajze 12 zl i naklejki tez chyba 12 zl .

    Jesli nie maja w urzedzie aktualnego to jeszcze trzeba zrobic przeglad
    ~100zl

    Ja mialem tak ze auto mialem od 7 miesiecy a ze sprowadzone to przeglad
    wzieli sobie z dokumentow ktore mieli, ale jesli jest inaczej to trzeba
    zrobic.

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 4. Data: 2011-04-12 21:51:13
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-04-12 18:40, MarcinJM wrote:
    > Witam
    > Zapodzial sie gdzies DR mojego auta.
    > Z jakimi kosztami odtworzenia nalezy sie liczyc?

    Zależy kto znalazł. Możesz rozważyć zmianę numeru (ze 300zł).
    Komuś kiedyś porównywano numerki naklejek w dowodzie i na blachach?

    gacek

  • 5. Data: 2011-04-13 07:13:04
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Zapodzial sie gdzies DR mojego auta.
    > Z jakimi kosztami odtworzenia nalezy sie liczyc?

    ~ 80pln

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 6. Data: 2011-04-13 07:14:31
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Jesli nie maja w urzedzie aktualnego to jeszcze trzeba zrobic przeglad
    > ~100zl

    wystarczy że pamiętasz gdzie robiłeś. Jedziesz na stację i prosisz o
    papierowe zaświadczenie o przeprowadzeniu badania. Jeżeli robiłeś to gdzieś
    daleko w Polsce lub nie pamiętasz to faktycznie może być konieczność
    zrobienia ponownie.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk