  • Data: 2024-07-12 19:33:55
    Temat: Re: Zgody na przetwarzanie danych
    Od: 2late <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/07/2024 04:24 pm, Robert Wańkowski wrote:

    > Teoretyzując... powinno być rozszerzenie, które pomimo zgód wszelakich,
    > wysyła zmyślone dane.

    Jest cos takiego. Nie tyle zmyslone, co wysla wsszytskie mozliwe dane. Nie
    wiem jak to latwo wytlumaczyc, ale chodzi o to, ze zawsze wyslya wszytkie
    opcje, klika za ciebie wszytskie linki na stronie, ze niby jestes
    zainteresowany wszytskim. Podobno tego najbardziej zbieracze danych nie
    lubia. Nie pamietam nazwy ale mozliwe ze to jeszcze jest, mam na mysli
    rozszerzenie do firefoxa.

    https://badzi0r.wordpress.com/