    From: Piotr Woźniak <p...@a...com.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Zgoda na siec osiedlowa i inne
    Date: Wed, 6 Mar 2002 20:21:29 +0000 (UTC)

    Krzysztof Oledzki wrote:

    > Do kogo to lacze?

    To jest propozycja od ETOP, w Wawie.

    > A bedzie? Ja bym nie chcial podlaczyc sie do siec na hubach bez zadnej kontroli
    przepylwu.

    Co masz na mysli mowiac "bez zadnej kontroli przeplywu" ? Wszytko bedzie
    na switchach, anie jednego huba.

    > To nie jest potwornie drogo.

    To jest bardzo, bardzo, bardzo drogo w stosunku do LAN + inet -
    juz po roku wyjdzie taniej LAN niz ta firma, a po trzech latach jest juz
    dwa razy taniej. Przy LAN trzeba na poczatek wywalic wiecej kasy na
    instalacje niz na instalacje w tej firmie, ale za to miesieczny koszt
    wychodzi oklo trzy razy taniej (LAN bedzie administrowany przez firme,
    ktora to polozy). Oczywiscie to co napisalem na temat cen LAN nie jest
    jeszcze pewne, ale za to jest bardzo pradopodobne.

    Wozek