  • Data: 2010-09-22 00:18:14
    Temat: Re: Zginęli jadąc pod prąd [2]
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-21 22:27, Artur Maśląg pisze:
    > http://kontakt24.tvn.pl/temat,jeszcze-raz-pod-prad,2
    4703.html?token=5e67a5d5900d228cbb67f3fdc7f18253

    > Przypadek, czy jednak coś jest nie tak z oznakowaniem itd.?

    Ten troszkę mi wygląda na jadącego świadomie pod prąd - zwalnia widząc
    samochody jadące z przeciwka.
    Na obwodnicy trójmiasta zdarzało mi się widzieć nie raz takich agentów
    (chociaż zazwyczaj jadą wtedy zewnętrznym pasem awaryjnym).

    Ludzie zawracają pewnie po omyłkowym przejechaniu ich zjazdu, albo po
    dojechaniu do korka.