-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zginęli jadąc pod prąd
Date: Wed, 22 Sep 2010 14:21:25 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 39
Message-ID: <i7csc5$nu5$1@news.onet.pl>
References: <i77ktf$n3d$1@news.onet.pl><4c975f00$0$27029$65785112@news.neostrada.pl><
i77olm$n32$1@inews.gazeta.pl>
<i77osg$m2n$1@news.onet.pl><i77pav$pem$1@inews.gazeta.pl>
<i77pl6$m2h$1@news.onet.pl> <i77tak$ecg$1@news.onet.pl>
<i79uqo$6nf$1@news.onet.pl> <i7btid$up4$2@news.task.gda.pl>
<b...@b...softax.pl> <i7cf41$hue$1@news.onet.pl>
<n...@b...softax.pl> <i7cmkg$7fl$1@news.onet.pl>
<j...@b...softax.pl>
NNTP-Posting-Host: acg13.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1285158085 24517 83.25.58.13 (22 Sep 2010 12:21:25 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Sep 2010 12:21:25 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <j...@b...softax.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 100921-1, 2010-09-21), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2312153
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
<s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości news:
>> Bo mówiliśmy o problemie z konkretną grupą wiekową.
>
> Ale problem dotyczy nie tego ile dana grupa jeździ tylko jak często
> powoduje wypadki.
Nie.
Problem dotyczy tego jak często powoduje niebezpieczne zdarzenia w stosunku
do przejechanych osobokilometrów.
Co z tego że tylko jeden 90-latek jeździ samochodem i co za tym idzie rzadko
powodowuje wypadek, jeśli za każdym razem kiedy wsiada za kółko generuje
niebezpieczne sytuacje na drodze.
Nie ma mieć prawa jeździć w takim przypadku i tyle, nawet jeśli nie zdążył
żadnego wypadku spowodować.
>> Dla mnie liczy się również to, żeby mi niedowidzący w ogóle pod prąd nie
>> jechał, a nie tylko czy ktoś go w końcu trafi.
>> Nawet lepiej żeby go jak najszybciej trafiła ciężarówka.
>
>
> To by trzeba zacząć rozważać statystyki konkretnych typów wypadków
Nie.
Trzeba tylko odpowiedzieć sobie, czy zdolność do jazdy jest stała na całe
życie i ew. kiedy jest duża szansa że się obniży.
I od tego momentu zacząć ją kontrolować.
To się nazywa prewencja.
> Sam znam zarówno "dziadków" (76lat) jeżdżących dużo i sprawnie, którzy
> nigdy nie spowodowali wypadku jak i miałem (niestety) do czynienia (czyt.
> bliskie spotkanie blacha w blachę) z prawie dziadkiem (pon. 70lat) który
> nie zauważył czerwonego...
No właśnie.
I gdzieś ich trzeba odsiać.
Nie będzie lepszej okazji niż na testach.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.09.10 14:30 Filip KK
- 22.09.10 15:01 Filip KK
- 22.09.10 15:59 Sebastian Kaliszewski
- 22.09.10 16:18 Cavallino
- 22.09.10 17:32 jerzu
- 22.09.10 17:36 jerzu
- 22.09.10 17:39 jerzu
- 22.09.10 20:49 to
- 22.09.10 20:53 Artur Maśląg
- 22.09.10 20:54 to
- 22.09.10 20:55 to
- 22.09.10 21:03 J.F.
- 22.09.10 21:03 J.F.
- 22.09.10 21:34 Tomasz Pyra
- 22.09.10 21:44 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=