-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 22 Sep 2010 22:33:46 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
Thunderbird/3.1.4
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zginęli jadšc pod pršd [2]
References: <i77ktf$n3d$1@news.onet.pl> <i7b4et$chd$1@inews.gazeta.pl>
<v...@4...com> <i7bbjb$ghn$1@news.onet.pl>
<i7c7uh$uar$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <i7c7uh$uar$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 25
Message-ID: <4c9a6829$0$22807$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.159.118
X-Trace: 1285187625 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22807 83.25.159.118:11484
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2312239
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-09-22 08:32, Mirek Ptak pisze:
> Dnia 2010-09-22 00:29, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
> odpisać:
>
>>> Tam droga 2-pasowa przechodzi w 4. Wystarczy jakos slamazarnie czy
>>> pechowo wyprzedzac i sie znajdziesz na lewo od barierki srodkowej.
>>
>> Ok, ale jak można tego nie zauważyć?
>>
> A może na takich wjazdach zainstalować najazdowe kolczatki? :)
> Ci co jada w właściwym kierunku będą je przejeżdżać bez szwanku, a Ci
> pod prąd stracą powietrze w oponach.
Może niekoniecznie kolczatki, ale gdyby po obu stronach każdego wjazdu
pod prąd stały duże zakazy wjazdu, to pewnie niejeden by się opamiętał.
Bo tak przez ostatnie dni zwracam uwagę jak zabezpieczone są wjazdy na
trójmiejską obwodnicę (dwujezdniowa droga po 2 pasy, standard bliski
autostradzie) przed wjazdem pod prąd.
I zazwyczaj jak przejedzie się jeden znak C-9 ze złej strony, to potem
już nieniepokojony żadnym innym oznakowaniem można przejechać całą
obwodnicę pod prąd.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.09.10 22:34 Cavallino
- 22.09.10 22:51 Tomasz Pyra
- 22.09.10 23:17 Tomasz Pyra
- 22.09.10 23:35 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 22.09.10 23:59 Adam Płaszczyca
- 23.09.10 00:01 Adam Płaszczyca
- 23.09.10 00:07 Tomasz Pyra
- 23.09.10 00:18 Tomasz Pyra
- 23.09.10 00:21 RadekNet (www.rejsy-czartery.com)
- 23.09.10 00:03 Adam Płaszczyca
- 23.09.10 07:54 Massai
- 23.09.10 08:37 Krzysiek Kielczewski
- 23.09.10 10:50 masti
- 23.09.10 15:44 Filip KK
- 23.09.10 16:09 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=