-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 22 Sep 2010 22:33:46 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
Thunderbird/3.1.4
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zginęli jadšc pod pršd [2]
References: <i77ktf$n3d$1@news.onet.pl> <i7b4et$chd$1@inews.gazeta.pl>
<v...@4...com> <i7bbjb$ghn$1@news.onet.pl>
<i7c7uh$uar$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <i7c7uh$uar$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 25
Message-ID: <4c9a6829$0$22807$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.159.118
X-Trace: 1285187625 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22807 83.25.159.118:11484
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2312239
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-09-22 08:32, Mirek Ptak pisze:
> Dnia 2010-09-22 00:29, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
> odpisać:
>
>>> Tam droga 2-pasowa przechodzi w 4. Wystarczy jakos slamazarnie czy
>>> pechowo wyprzedzac i sie znajdziesz na lewo od barierki srodkowej.
>>
>> Ok, ale jak można tego nie zauważyć?
>>
> A może na takich wjazdach zainstalować najazdowe kolczatki? :)
> Ci co jada w właściwym kierunku będą je przejeżdżać bez szwanku, a Ci
> pod prąd stracą powietrze w oponach.
Może niekoniecznie kolczatki, ale gdyby po obu stronach każdego wjazdu
pod prąd stały duże zakazy wjazdu, to pewnie niejeden by się opamiętał.
Bo tak przez ostatnie dni zwracam uwagę jak zabezpieczone są wjazdy na
trójmiejską obwodnicę (dwujezdniowa droga po 2 pasy, standard bliski
autostradzie) przed wjazdem pod prąd.
I zazwyczaj jak przejedzie się jeden znak C-9 ze złej strony, to potem
już nieniepokojony żadnym innym oznakowaniem można przejechać całą
obwodnicę pod prąd.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.09.10 22:34 Cavallino
- 22.09.10 22:51 Tomasz Pyra
- 22.09.10 23:17 Tomasz Pyra
- 22.09.10 23:35 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 22.09.10 23:59 Adam Płaszczyca
- 23.09.10 00:01 Adam Płaszczyca
- 23.09.10 00:07 Tomasz Pyra
- 23.09.10 00:18 Tomasz Pyra
- 23.09.10 00:21 RadekNet (www.rejsy-czartery.com)
- 23.09.10 00:03 Adam Płaszczyca
- 23.09.10 07:54 Massai
- 23.09.10 08:37 Krzysiek Kielczewski
- 23.09.10 10:50 masti
- 23.09.10 15:44 Filip KK
- 23.09.10 16:09 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
Najnowsze wątki
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-08 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-08 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-08 Podłączenie DMA 8257 do 8085
- 2025-01-08 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-08 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-08 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-08 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-08 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-08 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-08 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=