-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Jurand" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zginal jadac pod prad
Date: Wed, 29 Sep 2010 20:21:15 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 39
Message-ID: <i7vvvl$i8c$1@news.onet.pl>
References: <i77ktf$n3d$1@news.onet.pl> <4c975f00$0$27029$65785112@news.neostrada.pl>
<i77olm$n32$1@inews.gazeta.pl>
<4c97728a$0$27029$65785112@news.neostrada.pl>
<4c97730c$0$22806$65785112@news.neostrada.pl>
<esbln42l5dkb$.1dpau1rk4ct4l$.dlg@40tude.net>
<i783bi$t6g$1@inews.gazeta.pl> <i784qu$5f3$1@inews.gazeta.pl>
<c1.01.3Ml1vh$Iqv@mike.oldfield.org.pl> <i799jp$ftf$1@news.onet.pl>
<i7k99d$oco$1@news.onet.pl> <i7pct1$cim$1@news.onet.pl>
<i7qhgt$u6t$1@news.onet.pl> <i7qshi$3gm$1@news.onet.pl>
<i7quc8$9jn$1@news.onet.pl> <i7rf3c$cd5$1@news.onet.pl>
<i7t07b$ebk$1@news.onet.pl> <i7t6po$2am$1@news.onet.pl>
<i7tj0a$cm2$1@news.onet.pl> <i7ur6b$2lr$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1285784373 18700 91.150.222.21 (29 Sep 2010 18:19:33 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Sep 2010 18:19:33 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2314028
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
news:i7ur6b$2lr$1@news.onet.pl...
> Jurand wrote:
>
>> Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
>> news:i7t6po$2am$1@news.onet.pl...
>>
>> > > Oczywiście - wywalmy więc z drogi ludzi, którzy jeżdżą najwięcej.
>> > > Zostawmy samych niedzielnych kierowców. Na pewno będzie
>> > > bezpieczniej. Tylko, że może się okazać, że nie będziesz miał w
>> > > sklepie bułek...
>> >
>> > Bajki opowiadasz.
>> > GDYBY rzeczywiście te tiry objeżdżające cała Ziemię w miesiąc
>> > powodowały dużo wypadków, spokojnie możnaby wprowadzić regulacje
>> > ograniczające ich ruch.
>> > Wprowadzić drakońskie opłaty za ruch takich wielokołowych ciężarówek
>> > etc.
>> > W efekcie wymusilibyśmy na dostawcach korzystanie z alternatywnych,
>> > teraz droższych, form transportu, i owszem - w pewnym stopniu
>> > odbiłoby sie to na cenach w sklepach, ale niewykluczone że
>> > zbilansowałoby sie nam to obniżonymi kosztami leczenia ofiar
>> > wypadków. Koszt transportu to tylko jeden z wielu elementów ceny
>> > towaru w sklepie.
>>
>> Hmm no ciekawe jak chciałbyś dostarczyć np. do sieci supermarketów
>> kilkaset kg nabiału codziennie. Puszczając w trasę 10 małych
>> dostawczaków, zamiast jednego TIR-a?
>
> Dostawczak na trasie? Po co?
> Dostawczak kursujący między magazynem przy bocznicy kolejowej a sklepem.
>
Aha i na pewno do każdej wiochy będzie docierał pociąg z transportem TIR-ów
;)) Marzenia.
Jurand.
Najnowsze wątki z tej grupy
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
Najnowsze wątki
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-18 Ostrów Wielkopolski => Laravel PHP Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-18 doładowania 5zł
- 2024-10-17 Prośba o identyfikację komponentu
- 2024-10-17 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-10-17 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-10-17 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-17 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-17 Lublin => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-10-17 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-17 Brat k.o.medianta