  • 1. Data: 2009-06-17 11:37:23
    Temat: Zgadnijcie kto wygral Erzberg...
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    Jou

    Jeszcze tu zdaje się nie było...
    No więc niespodzianka nie do przewidzenia ;-)

    http://www.tblazusiak.pl/news_pl_140_erzberg_rodeo_t
    addy_blazusiak.html
    lub
    http://www.scigacz.pl/Erzberg,Rodeo,2009,oficjalne,w
    yniki,9687.html

    Faken, on chyba faktycznie musiał od małego żłopać te Redbulle i
    wyrosły mu jakieś skrzydełka ;-)

    Dla nieklikatych - tak, wygrał ten co ostatnio zawsze wygrywa, a o
    którym informacji na próżno by szukać w polskich mediach. Nasz chłopak
    z Nowego Targu. Jako pierwszy w historii Erzbergu wygrał go po raz 3 z
    rzędu. Finałową trasę zrobił w 1:41:46. Drugi miał stratę 42 minut (!),
    trzeci 46 minut, czwarty 1:47 ;-) Z 500 zawodników do mety finału
    wogóle dojechało 21. Jak przyznał Tadek - w tym roku trasa była trochę
    za trudna.
    Skubany kosmita.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 2. Data: 2009-06-17 12:08:25
    Temat: Re: Zgadnijcie kto wygral Erzberg...
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    > Dla nieklikatych - tak, wygrał ten co ostatnio zawsze wygrywa, a o
    > którym informacji na próżno by szukać w polskich mediach.

    To sie wogole w pale nie miesci - nic z tego nie rozumiem.
    ALe wiadomo - pilka nozna to jest sport - reszta to chujnia.

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 3. Data: 2009-06-17 18:19:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 17 Jun 2009 13:37:23 +0200, osobnik zwany de Fresz
    wystukał:

    > Skubany kosmita.

    chyba tak, w końcu robi to na takim luzie, że aż strach

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2009-06-17 20:59:05
    Od: n...@s...com

    On Wed, 17 Jun 2009 14:08:25 +0200, "Karambol" <m...@w...pl>
    wrote:

    >To sie wogole w pale nie miesci - nic z tego nie rozumiem.
    >ALe wiadomo - pilka nozna to jest sport - reszta to chujnia.

    AFAIR w telesekpresie podawali informacje o wygranej Blazusiaka, bodaj
    w poniedzialek.

    pozdr
    newrom
    --