  • 11. Data: 2011-03-24 19:43:55
    Temat: Re: Zezłomowałeś auto? Zapłacisz za parkowanie
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:imfhpk$ghl$1@news.dialog.net.pl...

    > Tak jak napisał Czarek - poczekać na zeznania świadków, pięć razy podpytać
    > czy podtrzymują je, a następnie oskarżyć każdego ze świadków personalnie o
    > składanie fałszywych zeznań. :)

    A sedzie skonstatuje, ze ktos inny podrobil tablice, powiesil na podobnym
    samochodzie i zaparkowal sobie w strefie... i ze swiadkowie mowili prawde.

    --
    Picasso

  • 12. Data: 2011-03-24 23:38:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 24 Mar 2011 06:30:40 +0100 osobnik zwany Grejon
    wystukał:

    > http://www.tvnwarszawa.pl/stolica,news,mandat-za-aut
    o-ktorego-nie-
    bylo,144307.html

    > W skrócie: kobieta miała swoim autem poważny wypadek samochodowy w 2004
    > roku, auto poszło do kasacji. Niedawno dostała pismo, że w 2006
    > zaparkowała w SPPN i nie zapłaciła za parkowanie.
    >
    > Kurczę, ja rozumiem, że kontroler, który spisywał numer mógł się
    > pomylić, ale CEPiK chyba po to powstał (właśnie - powstał? działa?),
    > żeby można było sprawdzić czy auto o takim numerze nie zostało
    > skradzione/sprzedane/zezłomowane.

    zaskarżyć i niech strasz udowadnia, ze to widziała. Mają obowiązek zrobić
    zdjecie źle zaparkowanego samochodu. Ciekawe kiedy je pokażą? :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2011-03-26 14:21:12
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Mar 2011 09:25:41 +0100, Big Jack wrote:
    >Ale jest chyba możliwość, że nr wraca do puli i kiedyś pojawi się autko
    >z tym samym numerem? A może raz użyty nr nie ma prawa nigdy więcej
    >zaistnieć? Ktoś mnie oświeci?

    przynajmniej obecnie tego unikaja. wola dorzucic kolejny znak niz
    powtarzac. Kiedys im sie zakresy skoncza i trzeba bedzie cos wymyslec.
    Ale moze ropa skonczy sie predzej :-)

    J.

  • 14. Data: 2011-04-03 09:24:17
    Temat: Re: Zezłomowałe? auto? Zapłacisz za parkowanie
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-03-26 14:21, J.F. pisze:

    > przynajmniej obecnie tego unikaja. wola dorzucic kolejny znak niz
    > powtarzac. Kiedys im sie zakresy skoncza i trzeba bedzie cos wymyslec.
    > Ale moze ropa skonczy sie predzej :-)

    Przy obecnych sposobach tworzenia tablic masz
    1 235 799 tablic z jednoliterowym wyróżnikiem powiatu i
    866 799 tablic z dwuliterowym. Ponadto zasoby są tak
    konstruowane, żeby nie było więcej niż 2 liter w "numerze".
    Jak będzie potrzeba to zawsze można dołożyć 3 literę, co
    zwiększy zasoby około 15 krotnie.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 15. Data: 2011-04-03 09:44:29
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 03 Apr 2011 09:24:17 +0200, Rychu wrote:

    >Przy obecnych sposobach tworzenia tablic masz
    >1 235 799 tablic z jednoliterowym wyróżnikiem powiatu i

    No i zakladajac ze we wroclawiu jest jakies 300 tys samochodow na 600
    tys mieszkancow i co trzy lata samochod sie zmienia, to po 12 latach
    zasob sie wykonczy. A wprowadzono go 12 lat temu :-)
    Co teraz wydaja .. czy nie T na koncu ?

    >866 799 tablic z dwuliterowym. Ponadto zasoby są tak
    >konstruowane, żeby nie było więcej niż 2 liter w "numerze".
    >Jak będzie potrzeba to zawsze można dołożyć 3 literę, co
    >zwiększy zasoby około 15 krotnie.

    Juz widzialem tablice w ktorych dodano, widac gdzies sie skonczyl.
    Pan minister tego rozporzadzenia wyraznie nie przemyslal.

    J.

  • 16. Data: 2011-04-03 12:07:38
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-04-03 09:44, J.F. pisze:

> [...]
    > tys mieszkancow i co trzy lata samochod sie zmienia, to po 12 latach
    > zasob sie wykonczy. A wprowadzono go 12 lat temu :-)

    Ja mam dwie literki na końcu. Tak jak napisałem, dodanie trzeciej
    litery do wyróżnika zwiększy tą liczbę do koło 15 milionów.
    No i zawsze można zrobić kolejną serię np. jak jest KR, to dać KK
    i zacząć liczenie od początku. We Wrocławiu DR, w Poznaniu PI już
    coś robili z powiatowymi. Może za 40 lat będzie taki problem,
    ale do tego czasu coś się pewnie zmieni. Wszystko zależy od ilości
    sprzedawanych aut, a dokładniej od częstości przerejestrowywania.

    W Krakowie zarejestrowali 1.04.2011 KR 748PM... we Wrocławiu
    DW 990NL, w Poznaniu PO 209RR, Gdańsk GD 818CH, Łódź EL 147LH...
    I to są chyba wszystkie miasta, które w ogóle zaczęły wydawać
    tablice z kolejnego zasobu.
    Gdynia nie wykorzystała jeszcze swojego 2 zasobu i ma GA 1097N,
    Bydgoszcz CB 6655U, itp. Więc jakoś nic strasznego się nie dzieje.

    > Juz widzialem tablice w ktorych dodano, widac gdzies sie skonczyl.
    > Pan minister tego rozporzadzenia wyraznie nie przemyslal.

    Mylisz się, co do pierwszego. Co do drugiego. Trudno powiedzieć.
    Największym bezsensem są tablice indywidualne, które nie przechodzą.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 17. Data: 2011-04-03 12:22:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 03 Apr 2011 12:07:38 +0200, Rychu wrote:

    >Ja mam dwie literki na końcu. Tak jak napisałem, dodanie trzeciej
    >litery do wyróżnika zwiększy tą liczbę do koło 15 milionów.

    No owszem, faktycznie jest jeszcze zapas.

    >W Krakowie zarejestrowali 1.04.2011 KR 748PM... we Wrocławiu
    >DW 990NL,

    Po NL bedzie NM ? no to IMO trzecia litera niedaleko.

    >Mylisz się, co do pierwszego.

    Hm, wydaje mi sie ze gdzies widzialem. Moze mi sie pomylily te
    wszystkie cyferki, moze niepolskie, albo jakies specjalne.
    Nigdzie nie musieli wprowadzic osmego znaku ?

    >Co do drugiego. Trudno powiedzieć.

    Mam to na pismie i w dodatku w dzienniku ustaw.
    Pan minister musial poprawic rozporzadzenie zanim jeszcze weszlo w
    zycie :-)

    >Największym bezsensem są tablice indywidualne, które nie przechodzą.

    Tez.

    J.

  • 18. Data: 2011-04-03 16:09:05
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 03 Apr 2011 12:22:15 +0200, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Nigdzie nie musieli wprowadzic osmego znaku ?

    Ależ są wprowadzone. Ośmoznakowe są np. w powiecie oławskim.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2011-04-03 16:12:41
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 03 Apr 2011 16:09:05 +0200, jerzu
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >Ależ są wprowadzone. Ośmoznakowe są np. w powiecie oławskim.

    Trzecie ogłoszenie z Allegro:
    http://moto.allegro.pl/nowy-model-2-0-xdi-kyron-skor
    a-automat-20-zdjec-i1528874298.html

    http://jerzu.waw.pl GG:129280