  • Data: 2013-07-31 02:37:08
    Temat: Re: Zewnetrzny dysk SATA/USB
    Od: Poldek <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    2late wrote:
> [...]
    >>> bezdyskowej. I tu pytanie: Jaki dysk do tego dokupic, kazdy bedzie

    > Zerknalem na strone producenta i wyczailem ze wyszly 3 edycje tego
    > Zyxela. Jak sie upewnic ze nie probuja mi wypchnac starej wersji? Mam
    > zamiar kupic on-line.
    > I jeszcze jedno, na temat szumu - glosne to to jest?

    Nie kupuj Zyxela, który jest tanim, ale niezbyt dobrym NASem.
    Kup coś z rodziny Netgear ReadyNAS i na wiele lat masz temat załatwiony.
    Oprócz filmów będziesz miał jeszcze kupę innych rzeczy w tym NASie,
    które stopniowo odkryjesz i okaże się, że są bardzo przydatne. Różne
    backupy, FTPy, migawki, klient bittorrent, serwer DLNA, iSCSI i co tam
    jeszcze...