  • Data: 2012-05-06 22:38:20
    Temat: Re: Zewnętrzne akumulatory do smartfonów
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.05.2012 21:05, Kapsel pisze:

    > 1. Taki zasobnik ładuje wewnętrzny akumulator,
    tak
    > czy całkowicie przejmuje
    > funkcję dostarczania prądu (tj. tel działa jak na ładowarce).
    czyli ładuje akumulator. W razie wątpliwości, wyjmij akumulator, podłącz
    kabel ładowarki - załącz telefon
    > 2. Jeśli mam aku 2500mha, a bateria w moim SGS ma 1500mha, to znaczy że
    > mogę się spodziewać mniej więcej podwojenia czasu pracy przy jednym
    > dodatkowym baterii?
    nie. bateria r6 dobrej klasy może zmagazynować 2500mAh, z czego
    odzyskasz po naładowaniu akumulatorka w komórce ok 60%.
    Niema akumulatorków *) r6 2500mAh to bajki

    > I najważniejsze: czy to rozwiązanie w ogóle ma sens? :> Czasem widzę rzeczy
    > z pozoru ciekawe, a w praktyce to...
    W większości wypadków lepiej będzie dokupić akumulatorek do telefonu. W
    ekstremalnych przypadkach, jakikolwiek akumulator, kabelek do telefonu i
    też naładujesz, tanio.

    ToMasz

    Ps
    *)
    pojemność normalnych akumulatorów podaje się jeszcze przy określonym
    prądzie. zmniejszając prąd, można sztucznie podnieść pojemność. czyli
    akumulator samochodowy ma 45Ah, ale jak nim zasilisz odpowiednio mały
    odbiornik - "wyciągniesz" więcej... Stąd akumulatorki "DO" 2500mAh....