-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed
.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.
neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>
Subject: Re: Zewnetrzna pompa paliwowa - w ktorych samochodach?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <iukbfs$216$1@news.onet.pl> <1qwfevodvvtkh$.1b7ymfjhg29dj.dlg@40tude.net>
<iukot1$lrb$1@news.onet.pl>
Date: Fri, 1 Jul 2011 18:21:24 +0200
Message-ID: <n...@4...net>
X-face: 4hY-vJY/j3P@Ah)-U9"n^5EAM]~m_]t{I$LOF/]iz~fNN(6D47ug[9>GO}/"c5.)C?Wc[Agpb\}/6
t.<O
Lines: 15
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.48.6.31
X-Trace: 1309537284 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2446 80.48.6.31:12887
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2380962
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 1 Jul 2011 17:25:26 +0200, J.F napisał(a):
> Jak to nie - paliwo przeciez potrzebne caly czas.
To są pompy membranowe, zasysające paliwo pod działaniem siły mechanicznej
(z popychacza lub elektromagnesu) i podające to paliwo do odbiornika
(gaźnika) pod działaniem siły sprężyny powrotnej. Ponieważ wypływ paliwa z
pompy do gaźnika jest sterowany (i ograniczany) przez iglicę więc się
odbywa w miarę zużywania go przez silnik a nie w miarę pokonania po prostu
oporów rurki wylotowej. Skutek jest taki że cykle pompki są stosunkowo
rzadkie a ty byś chciał jeden po drugim. Możesz ale się licz a: z hałasem i
wibracjami b: z przyspieszonym zużyciem części (np. styków elektromagnesu
czy zaworków).
--
Jacek
Następne wpisy z tego wątku
- 01.07.11 18:02 Michał Baszyński
- 01.07.11 18:26 Jakub Jewuła
- 01.07.11 19:00 Hants
- 01.07.11 18:52 me-how
- 01.07.11 19:34 ToMasz
- 01.07.11 19:16 Waldek Godel
- 01.07.11 20:17 Jakub Jewuła
- 01.07.11 20:17 Jakub Jewuła
- 01.07.11 20:27 Waldek Godel
- 01.07.11 20:55 Tomasz Pyra
- 01.07.11 23:29 RoMan Mandziejewicz
- 01.07.11 23:37 J.F.
- 02.07.11 09:29 Jakub Jewuła
- 02.07.11 13:48 Krzysiek Kielczewski
- 02.07.11 21:58 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
Najnowsze wątki
- 2024-07-17 Lublin => Full Stack Java Developer <=
- 2024-07-17 Lublin => Java Full Stack Developer (+Angular) <=
- 2024-07-17 Turek => IT Project Manager (experience with C#) <=
- 2024-07-17 Warszawa => Mobile React Native Developer <=
- 2024-07-05 eSIM na czym polega
- 2024-07-15 Roaming poza unią
- 2024-07-16 Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- 2024-07-16 Dzień bez ICE
- 2024-07-15 Spalinówki płoną doszczętnie
- 2024-07-15 Pojemność akumulatora
- 2024-07-15 Elektryk8i dalej płoną.
- 2024-07-15 Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- 2024-07-14 [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- 2024-07-14 Znieczulica w narodzie
- 2024-07-13 Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual