  • Data: 2010-01-28 17:31:27
    Temat: Re: Zewn. dysk USB Seagate 320 GB
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ave" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:o9792157e7sy$.6z8h0je0sjcw$.dlg@40tude.net...
    > Witam,
    > Chciałbym kupić zewn.dysk USB Seagate FreeAgent Go 320 GB ,aby robić kopie
    > zapasowe i przenosić pliki pomiędzy 3 komputerami.
    > Na każdym kompie jest inny system : Win7 ,XP Home i 98SE.
    > Czy ten dysk będzie rozpoznany od razu czy też wymagane są jakieś
    > sterowniki ( zapewne do Win98SE ) ?
    > Jak go sformatować (NTFS , FAT32 )? Czy można zrobić na nim partycje ?

    Hej

    Mam, działa fajnie.
    Żadne sterowniki nie potrzebne w WinXP/Vista/7/SBS2003/SBS2008
    Do Win98 raczej potrzebne (nie testowałem, ale w sieci był nieoficjalny
    SP2.1a (jakoś tak) i miał obsługę USB, w każdym razie wtedy z pendrakami nie
    miałem problemu).)
    Partycji nie udało mi się załozyć pod WinXP. Linux a i owszem.

    --
    Irokez