  • 11. Data: 2013-05-20 01:24:30
    Temat: Re: Zestawy BT do kasku.
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:kn6cn7$et$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
    > trzeba być pod telefonem.
    > Pytanie: używa ktoś jakiegoś zestawu i może coś powiedzieć na ten
    > temat? Wiem, że dosyć popularna jest cardo scala (jako producent) ale
    > na zachodnich stronach piszą tez dobrze o interphone i sena. Czy jakiś
    > z tych zestawów pozwala na parowanie z dwoma urządzeniami BT
    > jednocześnie? Np navi i telefon/mp3?
    > Interesowałoby mnie coś z płaskim, małym mikrofonem - mam Multiteca i
    > jakoś za dużo miejsca między żuchwą a szczęką kasku tam nie mam więc
    > taki mikrofon na pałąku byłby raczej utrudnieniem.

    Jeżeli nie potrzebujesz interkomu, tylko sam BT do telefonu, to polecam
    to:
    http://allegro.pl/bluetooth-se-ds205-stereo-jak-mw60
    0-sony-xperia-fv-i3204358684.html

    Płaskie słuchawki wkleiłem do kasku, ustrojstwo umiesciłem w miejscu
    gdzie zaczyna się wyściółka w kasku na szczęce (od środka), dzięki temu
    wbudowany mikrofon jest kilka centymetrów od ust. Łatwo się wyjmuje,
    trochę gorzej z obsługą w rękawicach, ale wystarczy włączyć na postoju i
    jest OK, czuwanie to kilkaset godzin, słuchanie/rozmowa ok. 7-8 godzin.
    Bezproblemowo paruje się z komputerem i trzema aparatami - sprawdzałem
    samsung, sony-ericsson i nokia (więcej nie mam ;) - ale w danym momencie
    tylko z jednym urządzeniem
    Głośność w kasku OK, rozmówcy też mnie słyszą.
    Ciut droższy z radiem i możliwością sparowania z dwoma urządzeniami :
    http://allegro.pl/sluchawki-stereo-bt-sony-mw600-rad
    io-wyswietlacz-i3236764369.html

    --
    Yogi(n)

  • 12. Data: 2013-05-20 08:18:31
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-05-20 00:19, h...@g...com pisze:

    > Sobie z telefonu radio puścisz i będzie gitara.

    Z tym,że musi mieć podpięte przewodowe słuchawki,aby antena była.

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 13. Data: 2013-05-20 09:24:04
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2013-05-20 08:18, J_K_K pisze:

    > Z tym,że musi mieć podpięte przewodowe słuchawki,aby antena była.

    Ostatnio wracając z Iwicznej włączyłem sobie właśnie radio i pomimo
    wpiętych słuchawek RDS nie wyrabiał:(Tel to Galaxy SII. Chyba że trzeba
    mieć samsungowe słuchawki ale te to nie wiem gdzie leżą:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 14. Data: 2013-05-20 20:14:30
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 18 - 05 - 2013 (sobota) o godzinie 00:49, Qlfon napisał(a):

    > wiem - albo moto albo telefon ale czasem jest tak że się nie da i trzeba
    > być pod telefonem.
    > Pytanie: używa ktoś jakiegoś zestawu i może coś powiedzieć na ten temat?

    Mam Scala Rider Q2 Mutiset Pro, z tym, że ja go używam głównie do
    komunikacji z drugim motocyklem. W tej roli sprawuje się dobrze - parametry
    ma takie jak podaje producent, zasięg do ok. 700 metrów, akumulator starcza
    na ładnych kilka godzin rozmów lub kilka dni czuwania. Słyszalność (dla
    rozmów) jest OK - w kasku typu jet można się jeszcze sensownie porozumiewać
    przy prędkości ok. 120 km/h. Słuchanie radia sobie odpuściłem - w jecie
    szumi na tyle, że to nie ma większego sensu, w dobrze wyciszonym integralu
    powinno być lepiej.

    Sprzęt daje się bez problemów sparować z nawigacją i telefonem - ale z tej
    ostatniej funkcji nie korzystam, mam ten luksus, że nie muszę stale być
    "pod telefonem". Urządzenie ma ustawione priorytety, najwyższym jest
    rozmowa z drugim moto. Jest to czasami denerwujące, bo gdy rozmawiam z
    drugim moto, to wycina mi nawigację... Więc żeby np. sprawdzić drogę z
    nawigacją i przekazać o tym informację drugiemu motocykliście, to trzeba
    się trochę naklikać zmieniając tryby.

    Zestawy są sprzedawane albo z mikrofonem na pałąku do kasków otwartych albo
    z wersją do integrali. Jeżeli chodzi o wodoodporność, to mój Q2 zaliczył
    wielodniowe jazdy w ulewach i nie było z tym problemu. Natomiast po
    pierwszym sezonie padł mi w jednym zestawie mikrofon, ale serwis zareagował
    błyskawicznie i po 3 dniach miałem nowy. Wspominam o tym, bo gdy innym
    razem reklamowałem padniętego Larka 35 AT, to na załatwienie sprawy
    czekałem 4 miesiące...

    --
    Yorick
    MG Nevada 750,