  • 141. Data: 2012-02-22 18:12:14
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 22 Feb 2012 17:38:21 +0100, Skrypëk napisał(a):

    > W mokrych snach nastoletnich androidziarzy.

    Straszne musisz mieć te marzenia o mokrych snach.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    A world is supported by four things ... the learning of the wise,

  • 142. Data: 2012-02-22 19:08:22
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-02-22 17:37, Skrypëk wrote:
> [...]
    indows_phone_7_i_android_mango_vs_piernik?page=0,4

    > Komentarze jak zawsze źródłem informacji rzetelnych inaczej.
    > Na polskich portalach zwłaszcza.

    > Tak omijają, że po pierwszym roku ma więcej deweloperów i aplikacji niż
    > ajfon lub android po takim samym czasie.

    > Kłamstwo w biały dzień.
    >
    > Here's how it works:
    >
    > Unlimited number of paid applications
    > - This includes updates to said applications
    > - A paid application cannot be made free
    >
    > 100 submissions of free applications
    > - Unlimited updates to accepted free apps
    > - WARNING: failed submission of free applications will count against the
> [...]

    Wypowiedz Bartłomieja Zassa z polskiego oddziału Microsoft, który
    również zajmuje się tworzeniem oprogramowania dla platformy Windows Phone 7:

    Na stronie głównej App Hub znajduje się link ,,Join Marketplace". Podczas
    rejestracji wybieramy typ użytkownika:

    1. Student - studenci mają rejestrację całkowicie bezpłatną, mogą
    legalnie zarabiać na tworzeniu aplikacji bez ponoszenia ze swojej strony
    jakichkolwiek kosztów

    2. Osoba fizyczna - nawet jeśli nie mamy działalności gospodarczej
    możemy spróbować swoich sił na Marketplace

    3. Firma - tu konieczne będzie posiadanie zarejestrowanej działalności

    Opcja 2 i 3 wymaga uiszczenia opłaty 99 USD na rok za możliwość
    publikowania aplikacji, ale dla pierwszych firm z gotowymi aplikacjami
    mamy lokalne programy całkowicie lub częściowo zwalniające z opłaty
    (więcej informacji: w...@m...com). Opcja 1 wymaga wykorzystania
    Live ID zarejestrowanego w tzw. usłudze DreamSpark.

    Ważne jest to, że zarejestrowanie się w Marketplace pozwala również
    wgrywać i testować aplikacje na telefonie. Bez konta w Marketplace
    oficjalnie nie ma możliwości wgrania aplikacji przez kabelek - wyłącznie
    poprzez Marketplace. Każdy zarejestrowany deweloper może odblokować 3
    urządzenia (w uzasadnionych przypadkach jest możliwość powiększenia tej
    liczby).

    Zarejestrowanie konta na Marketplace pozwala zgłosić bezpłatnie dowolną
    ilość płatnych aplikacji oraz do 5 sztuk aplikacji bezpłatnych. Za każdą
    dodatkową aplikację bezpłatną (po przekroczeniu liczby pięciu aplikacji)
    płacimy ok. 19 USD. Czyli jeśli zgłaszamy aplikacje komercyjne i max. 5
    aplikacji darmowych, jedyny koszt jaki musimy ponieść to 99 USD rocznie
    (lub całkowicie bezkosztowo - dla studentów). Nie ma dodatkowych opłat
    związanych z zakupem jakichkolwiek certyfikatów, itp. Wszystko jest w
    ramach tej jednej opłaty subskrypcyjnej.

    http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=
    article&id=19170:marketplace-od-strony-dewelopera-pi
    erwsze-kroki&catid=44:programowanie&Itemid=104

    Bylbym wdzieczny gdybys cytowane przez Ciebie teksty wspeieral linkami.

  • 143. Data: 2012-02-22 19:27:55
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Zarejestrowanie konta na Marketplace pozwala zgłosić bezpłatnie
    > dowolną ilość płatnych aplikacji oraz do 5 sztuk aplikacji
    > bezpłatnych.

    Ten limit został już rok temu podniesiony z 5 do 100 właśnie.
    Tymczasem aktualizacje też już wtedy były darmowe.

> [...]
    erwsze-kroki&catid=44:programowanie&Itemid=104

    > Bylbym wdzieczny gdybys cytowane przez Ciebie teksty wspeieral

    Byłbym wdzięczny, gdybyś przytaczał aktualne i prawdziwe informacje.
    Jak dotąd przytaczasz jedynie przekłamane i/lub dawno nieaktualne.

  • 144. Data: 2012-02-22 20:26:22
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-02-22 20:27, Skrypëk wrote:

    > Ten limit został już rok temu podniesiony z 5 do 100 właśnie.
    > Tymczasem aktualizacje też już wtedy były darmowe.

    Wszystko sie zgadza, przeczytaj jeszcze raz info z komentarza: 100
    bezplatnych aplikacji za darmo. Z tym, ze w ta setke wliczane sa rowniez
    aktualizacje (rowniez za darmo) tyle ze czesto aktualizujac mozna szybko
    wypstrykac z tej setki. Nie wiem czy tylko o to Ci chodzi.
    Jednak zapewne masz info w sieci potwierdzajace, ze aktualizacje
    zgloszonych darmowych aplikacji nie sa liczone do tych stu?
    Pomijasz tez info o 99$ oplaty rocznej; domyslam sie, ze tego nie
    kwestionujesz?

> [...]
    >
    > Byłbym wdzięczny, gdybyś przytaczał aktualne i prawdziwe informacje.
    > Jak dotąd przytaczasz jedynie przekłamane i/lub dawno nieaktualne.

    Nikt nie jest nieomylny, w zdecydowanej wiekszosci wypadkow znajdzie sie
    na grupie ktos kto informacje sprostuje i wszyscy na tym skorzystamy.

  • 145. Data: 2012-02-22 22:17:29
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Wszystko sie zgadza, przeczytaj jeszcze raz info z komentarza: 100
    > bezplatnych aplikacji za darmo. Z tym, ze w ta setke wliczane sa
    > rowniez aktualizacje (rowniez za darmo)

    Nieprawda. W setkę wliczane są tylko nowe aplikacje oraz nieudane publikacje
    nowych aplikacji.
    Aktualizacje, udane lub nie, nie są liczone.

    > Jednak zapewne masz info w sieci potwierdzajace, ze aktualizacje
    > zgloszonych darmowych aplikacji nie sa liczone do tych stu?

    Tak. Mam. Info od pracowników firmy Microsoft. Tej prawdziwej,
    hamerykańskiej:
    http://blogs.msdn.com/b/oren/archive/2011/01/09/mark
    etplace-tip-3-free-app-updates-are-free-even-if-they
    -fail.aspx
    http://forums.create.msdn.com/forums/p/76599/467720.
    aspx#467720
    (pierwsze sprzed, drugie po podniesieniu limitu z 5 do 100)

    Widać bardziej opłaca się korzystać z amerykańskiego Binga w takich sprawach
    niż polskiego Googla, który dostarcza ci kłamstwa.

    > Pomijasz tez info o 99$ oplaty rocznej; domyslam sie, ze tego nie
    > kwestionujesz?

    A dlaczego mam to kwestionować? Normalna kolej rzeczy, że lepsze rzeczy są
    droższe. Za darmo to można w ryj dostać, ale już też coraz rzadziej, odkąd
    dresiarnia wyjechała na zmywak do UK.

> [...]
    >>

    > Nikt nie jest nieomylny, w zdecydowanej wiekszosci wypadkow znajdzie
    > sie na grupie ktos kto informacje sprostuje i wszyscy na tym

    W szczególności omylne są polskie portale prowadzone przez dzieci, a jeszcze
    bardziej komentarze na nich, które często są umyślnymi kłamstwami.

    Weź ty trochę bierz odpowiedzialność za to co wklejasz, co?

  • 146. Data: 2012-02-22 23:07:30
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > jeszcze bardziej komentarze na nich, które często są umyślnymi kłamstwami.
    >
    > Weź ty trochę bierz odpowiedzialność za to co wklejasz, co?

    Artykul do ktorego zamiescilem link zawiera wywiad m.in. z czowiekiem z
    MS. Chyba dosc wiarygodnie zrodlo? Fakt, ze jest to publikacja sprzed
    roku i w tym czasie cos sie w tej kwestii zmienilo.

  • 147. Data: 2012-03-31 02:02:18
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Fri, 03 Feb 2012 10:18:01 +0100, atm <...@v...pl> naskrobał przy
    słoiku:
    > Czesc wymienionych tu wad dyskwalifikuje dla mnie WP (na chwile
    obecna):
    > http://bezprzyciskow.pl/7-x-7-powodow-by-nie-kochac-
    windows-phone-7

    No i w Nokii również coś się łamie z tym "efektem Elipsa" jak
    nazywany jest WP7.
    http://www.spidersweb.pl/2012/03/nokia-wraca-do-meeg
    o.html

    --
    AL

  • 148. Data: 2012-03-31 11:31:57
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-31 02:02, ALdroid wrote:
> [...]
    > obecna):
    windows-phone-7

    > No i w Nokii również coś się łamie z tym "efektem Elipsa" jak nazywany

    MeeGo chete bym przetestowal gdyby oczywiscie Nokia go nie pogrzebala (w
    kazdym razie oficjalnie). Druga rzecz to nawigacja. Podobna wersja na N9
    jest znaczaco okrojona w stosunku do Symbiana czy WP a wiadomo ile na
    MeeGo jest produkcji firm trzecich...

  • 149. Data: 2012-03-31 13:45:05
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl> wrote:
> [...]
    > słoiku:
    windows-phone-7

    > No i w Nokii również coś się łamie z tym "efektem Elipsa" jak

    A przeczytałeś artykuł czy tylko tytuł jak kretyn?

  • 150. Data: 2012-04-01 01:37:40
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Sat, 31 Mar 2012 13:45:05 +0200, Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl>
    naskrobał przy słoiku:
    > A przeczytałeś artykuł czy tylko tytuł jak kretyn?

    Oczywiście i nadal twierdze, że WP to bubel.

    --
    AL