  • Data: 2010-07-12 16:42:43
    Temat: Re: Zestaw do złożenia
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.07.2010 16:46, luk pisze:

    Odpisuj POD cytatami, a nie na samej górze.

    > Juz zdecydowalem. Chce miec tanio i dobrze;)

    Nie da się. Albo tanio, albo dobrze.

    > Obudowe i HDD juz mam. Reszta do wlozenia do srodka razem z zasilaczem.

    Jaka obudowa i jaki HDD? Bo zaraz się okaże, że nie masz
    szans na wydajny i dobry jakościowo komputer z powodu już
    posiadanych elementów ;)

    > - i3 2.93 - 450

    Już Ci pisano, że raczej i5. Albo AMD Phenom.

    > - pamiec no tu tez do 450 sie chyba zmieszcze... jaka jest praktyczna
    > odczuwalna roznica miedzy pamieciami 1066 a 1333? 1600 obsluguja wogole
    > te procesory i3?

    To zależy od kontrolera pamięci. Nie ma sensu szaleć z
    częstotliwością, jeżeli procesor tego nie obsłuży. Lepiej
    już wtedy powalczyć o niższe 'timingi'.

    > - karta graficzna... mysle ze na gf gts 250 bym przezyl ale zastanawiam
    > sie tez nad nieco drozszym radeonem 5770 - roznica w wydajnosci jest
    > dosc znaczna - wg testow - pozostaje znowu kwestia jakiej firmy... ale
    > powiedzmy 600 pln starczy

    Tu się nie wypowiadam, bo sam prawie nie gram, ale jeżeli
    chcesz grać w najnowsze gry, to karta graficzna powinna być
    punktem wyjścia wszelkich kalkulacji i zmusić Cię do prze-
    glądnięcia jak największej liczby recenzji i testów wydaj-
    nościowych.

    > - zasilacz do 200 moze sie zmieszcze byle by byl jakiejs pewnej firmy (o
    > ile takie sa jeszcze) bo loteryjnie z cala ta nowa chinska elektronika

    Raczej w okolicach 250 zł, bo do dobrej karty graficznej wy-
    padałoby wziąć właśnie coś dobrej firmy i koło 420 - 480 W.

    > zaznaczam ze nie chce odpalac gier w HD bo mam banke i przy niej pozostane
    > wydawanie grubych tysiecy na LCD zeby zblizyc sie chociaz do poziomu crt
    > nie wydaje mi sie dobrym pomyslem

    Nie trzeba HD. Wystarczy chcieć oversampling, żeby cieszyć
    się ładnie wygładzonymi krawędziami, a GPU już mocno dostanie
    po rdzeniach.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./