  • 11. Data: 2011-02-13 23:04:51
    Temat: Re: Zestaw do oceny
    Od: rendziq <r...@g...com>

    On 13 Lut, 20:04, "Tomi" <t...@t...pl> wrote:
    > ?
    >
    > Użytkownik "WiesłaW"  napisał w wiadomości grup

    > Dla mnie bardzo dobrze. Bardzo fajna płyta główna, tylko dalej nie wiem
    > co ona takiego ma, czego nie ma np. GA-870A-UD3 Cross Fire?, radiator
    > na sekcji zasilania?
    > Jeszcze jedno. Jeżeli wychodzisz z założenia (słusznego zresztą)
    > "Chce kupić i ma działać" to po co Tobie Scythe Mugen?
    >
    > --
    > WiesłaW
    > Opera Mail
    >
    > Że by było cicho?

    Dokładnie, chłodzenie zasilania. Ostatnia moja płyta miała takie sobie
    chłodzenie i jestem trochę przeczulony na tym punkcie.
    Co do mugena - cisza. Obecnie użytkowany boxowy wiatrak od AMD 64x2
    jest taki sobie pod tym względem, a procesor jakoś się nie grzeje. Z
    tego co ustaliłem Phenom jest odczuwalnie cieplejszy. Ale moze
    faktycznie zrezygnowac? starczy (prawie) na nastepne 4GB ramu?

  • 12. Data: 2011-02-13 23:57:34
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 13-02-2011 o 20:04 Tomi napisał na pl.comp.pecet:

    > Że by było cicho?

    1. Ja rozumiem, że niektórzy próbują być oryginalni, ale
    odpowiadać w sygnaturce to już chyba lekka przesada.
    Jeżeli nie zmienisz stylu, więcej nie odpowiem.
    2. Żeby było cicho, wystarczy zmienić wentylator, a nie całe
    chłodzenie za ponad półtorej stówy!
    Szczególnie, że to nie jest jakaś zwykła obudowa. Wentylator
    zasilacza pracuje na siebie, a za chłód w obudowie odpowiadają
    dodatkowe 120 i 140 mm teoretycznie ciche wentylatory.
    Do tego dochodzi jeszcze wentylator grafiki. Już słyszę tę ciszę :)

    --
    WiesłaW
    Opera Mail