  • Data: 2013-10-06 01:39:01
    Temat: Re: Zestaw do oceny
    Od: "maX" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Ryk" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1a2hyssn85trq.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.inf
    o...

    > Ano nie bez przyczyny. Mnie osobiście moje

    No tak, najgorsze są przypadki gdy ktoś przekłada wiekszość hardware ze
    starego kompa, a w dodatku wystarcza mu procesor typu E8400. Wtedy jemu
    koszt upgrade'u do systemu 64 GB rzeczywiście znacząco podnosi cena i nowej
    płyty (500 zł) i nowego CPU (1000 zł za najsłabszego i7 na LGA2011).

    > Core 2 Duo E8400 spokojnie
    > jeszcze by się wyrobiło przez dobry rok czy dwa, gdybym tylko mógł w płytę
    > wstawić więcej, niż 8GB ram. A tak muszę wymienić płytę, procesor i
    > pamięci.
    > :)

    Ale cię satysfakcjonuje 32 GB, a do tego wystarczy płyta za 250 zł (do
    dowolnej podstawki - LGA1150, LGA1155, AM3+, FM2) oraz CPU za 200 zł. Więc
    główny koszt to będzie tylko pamięć (conajmniej 1000 zł za 4 najtańsze
    moduły 8 GB).