  • Data: 2013-09-27 13:36:17
    Temat: Re: Zestaw do oceny
    Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel O'Pajak nabazgrał(a):

    > Powitanko,
    > No to podziel sie wiedza jak to procentowo wyglada i czy dotyczy marki
    > ogolnie, czy konkretnej plyty. Kazdej firmie zdarzają sie wtopy.
    > Dotychczas np. mialem zawsze Asusy i problemy z nimi sa mi NIEznane, teraz
    > czytam, ze sa.
    > To ma byc komp do pracy, ostatni raz w gry gralem na ZX Spectrum, moze jak
    > dozyje i bede mial czas, to jakiegos Flight Symulatora odpale, ale narazie
    > ma to byc mozliwie najbardziej niezawodny komp do codziennej pracy. Jesli
    > mozesz wiec powiedziec, ze plyt X sprzedaliscie ilestam i bylo (daj Boze)
> [...]

    To nie takie proste jak się wydaje .. można zrobić statystyki ogólne typu
    proucent/okres sprzedaży ale dotyczy to całego asortymentu np. płyt i zrobić
    takie samo porównanie co do ilości zwrotów albo konkretny model i ilość
    zwrotów bo każdy produkt ma swój unikalny kod towaru. Ale tak żeby dać
    statystyki np. model XX z jednym PCI + 2 banki pamięci to już się nie da tak
    łatwo a nie płacą mi żebym siedział tydzień i robił taką jedną statystykę.
    Jak masz model, może byc parę to daj konkretny model a ja zobaczę statystki
    sprzedaży i ilość zwrotów. Dodam że te same produkty do sprzedaży
    detalicznej i na przetargi mogą się znacznie różnić od podanych danych
    oficjalnych, na przetargi często są robione modyfikacje zarówno sprzętowe
    jak i od strony biosu.