  • Data: 2011-02-11 14:52:22
    Temat: Re: Zestaw do oceny
    Od: rendziq <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Parę uwag. Phenom 965 występuje w wersji o TDP 125W i 140W, ale jak widać
    > na
    > zużyciu energii za bardzo Ci nie zależy. :). Płyta jest za zintegrowaną
    > grafiką,
    > potrzebna?
    > Pamięci brałbym o wysokich timingach, najlepiej CL7. Zasilacz taki kupiłem
    > (600W).
    > Został mi jeden kabelek. Teraz nie dopłaciłbym już do modułowego.
    >
    > --
    > WiesłaW
    > Opera Mail

    Zbiorcza odpowiedź - mugen wg opinii na komputroniku się mieści.
    Dzięki za namiar na Connera i Herkulesa - Ideał i Perfect znam i
    korzystam :)
    Co do różnych phenomów to czy oprócz poboru mocy różnią się jakoś?
    Płyta ze zintegrowaną nie jest jakoś bardzo potrzebna, ale jest tańsza
    niż porównywalna bez i dobrze wypada w testach.
    Faktycznie będzie odczuwalna różnica między CL9 a CL7? bo z tego co
    dotychczas wyczytałem to marginalnie widać przy użytkowaniu (bo chcę z
    komputera korzystać, a nie zapuszczać na nim benchmark za
    benchmarkiem :) )
    A jaki inny zasilacz polecasz? OCZ StealthXStream 2 700W 80+ SLI 120mm
    będzie dobrym zamiennikiem (niewielka oszczędność, ale jest).

    Z góry dziękuję

    Pozdrawiam,