  • Data: 2013-01-07 21:38:40
    Temat: Re: Zestaw AVT-961 i pomoc w modyfikacji programu PIC-a
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wydaje mi się że PIC-e chyba działają
    > tak samo jak z 51 czy AVR, tzn. jak się wczyta hex-a
    > do środowiska programistycznego to mamy program w asemblerze.
    > Czy może coś pominąłem i PIC-e działają inaczej?
    > Czy nie da się tego zrobić w MPLAB?

    Nie rozumiesz - plik HEX to program wynikowy, rzeczywiście w
    assemblerze, ale w takim gotowym programie nie da się zrobić żadnych
    istotnych zmian - w każdym razie jest to zdecydowanie bardziej
    czasochłonne niż pisanie od nowa.

    W gotowym hexie to można sobie - czasem, bo to zależy od samego programu
    - wstawić jakiś drobiazg, zmienić adres itp.
    Ale pisanie całych procedur itp to jest podejście od d... strony.

    I jak kolega wspomniał już, napisanie tego od początku to zdecydowanie
    prostsza sprawa.