  • Data: 2014-01-21 21:14:46
    Temat: Re: Zeskanowane starte RE [OT]
    Od: ajt <a...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O ile pamiętam ULA nie potrafiła zatrzaskiwać pozycji wiązki elektronów.
    > Atari XE/XL potrafiło. Więc to chyba nie był zx.

    Miałem Spectrum, właściwie mam nadal, ale ostatni raz odpalałem chyba z
    10 lat temu, żeby pokazać dzieciom swój pierwszy komputer.
    Raczej nie wzbudził dużego entuzjazmu :)
    Nie pamiętam już, jak to z tym home made piórem świetlnym było, w każdym
    razie ktoś to sprzedawał:

    http://www.zxspectrum.pl/spectrum-doodler-lightpen/
    Andrzej
    www.symbiostock.info