  • 41. Data: 2010-05-26 12:31:57
    Temat: Re: Zero wypadków w ciągu czterech lat
    Od: "Fenio" <n...@m...pl>

    Frankie" <"frankie[blablabla] wrote:
    > Dlaczego nie zgadzam? Napisałem, że gratuluję ;-)

    Nie ma to jak samemu palnąć gafe wytykając innym "błędy".

  • 42. Data: 2010-05-26 12:36:56
    Od: Frankie <"frankie[blablabla]"@post.pl>

    W dniu 10-05-26 12:31, Fenio pisze:

    > Nie ma to jak samemu palnąć gafe wytykając innym "błędy".

    Co zrobić? Może trzepnąć jakiś limeryk z przeprosinami? ;-)

    --
    pzdr,
    frankie.

  • 43. Data: 2010-05-26 12:45:13
    Od: Lew2 <w...@h...com>

    On 26 Maj, 11:53, "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> wrote:
    > Użytkownik "CUT"

    > Ma pierwszeństwo w sytuacji gdy kierujesz się bzdurnymi przepisami.
    > Bzdurnymi do tego stopnia, że jeszcze nie spotkałem w kraju ronda, na
    > którym obowiązują te przepisy - jest dokładnie odwrotnie i zamiast
    > zmienić przepis stawia się miliony znaków - gdzie tu sens i logika?

    W Krakowie przy wjeździe do Plazy, oboc Decathlonu (aleja Pokoju) jest
    rondo na którym wjeżdżający na rondo mają pierwszeństwo.

  • 44. Data: 2010-05-26 13:04:17
    Od: Frankie <"frankie[blablabla]"@post.pl>

    Nieokrzesany preclowicz z Warszawy
    Walił w klawisze tak dla zabawy.
    Najpierw napisał,
    Później pomyślał
    A teraz siedzi cały czerwonawy.

    Taki może być? ;-)

  • 45. Data: 2010-05-26 13:06:22
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    tom.krakus pisze:
    > Zero wypadków w ciągu czterech lat - w mieście bez znaków i sygnalizacji
    > świetlnej. Jak to możliwe?
    > Odpowiedź: http://www.youtube.com/watch?v=39KhJgcZFgU

    spoko, spoko globalene spierdolenie klimatu nadciaga, spadnie im raz
    snieg to nadrobia za te 4 lata i od razu pare lat naprzod :-)

    KJ

  • 46. Data: 2010-05-26 13:09:20
    Od: "Fenio" <n...@m...pl>

    Frankie" <"frankie[blablabla] wrote:
    > Taki może być? ;-)

    Czuj się rozgrzeszony.

  • 47. Data: 2010-05-26 13:11:43
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "WS" <L...@c...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > zmienili, bo cala Europa tak ma ;), zreszta chyba (nie chce mi sie
    > szukac) bylo to niezgodne z ratyfikowana przez nas konwencja
    > wiedenska...
    > teraz jest kosekwentnie - pierszenstwo z prawej strony dgy znaki nie
    > mowia inaczej...

    > A co z tymi, co wjezdzaja na skrzyzowaniu? Szklane kule macie na
    > wyposazeniu? ;) Czy przed skrz. (na innych drogach) tez powtarza sie

    Kwestia jaka to i gdzie droga, bywa ze na podrzednych jest znak, bywa ze na
    glownej powtarza sie w ten sposob:

    http://yfrog.com/2mznaki1j

    Wjezdajacy na glowna rozejrzy sie i zobaczy, ktos jadacy nia od pieciu minut
    nie musi rozgladac sie za znakami przez caly czas. Rozwiazanie naprawde
    wygodne, podobnie jak wspomniane juz ronda (tu akurat ulatwia sprawe ruch
    lewostronny i zasada prawej reki, byc moze dlatego reszta europy ma wlasnie
    odwrotnie).

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 48. Data: 2010-05-26 13:18:12
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Przemysław Czaja pisze:

> [...]
    > którym obowiązują te przepisy - jest dokładnie odwrotnie i zamiast
    > zmienić przepis stawia się miliony znaków - gdzie tu sens i logika?

    Staraj sie nie mylić przepisów z logiką .... to ułatwia życie

    Pozdrawiam
    michał

  • 49. Data: 2010-05-26 13:23:02
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "WW" <w...@v...pl> wrote in message

    > Pisałem tu już o tym.
    > Pewien czas spedziłem w Egipcie. Kair ma 7 000 000 mieszkańsów i jest
    > kilkakrotnie wiekszy od Warszawy.
    > W mieście praktycznie nie obowiązują żadne przepisy, czasem na głównej
    > arterii pojawi się policjant i poudaje, że kieruje ruchem.
    > Mimo to wypadków jest mniej niż w Warszawie.

    Biorac pod uwage, ze w Egipcie pewnie z 80% obywateli ma osla zamiast
    samochodu, a mimo to na drogach ginie prawie 3-krotnie wiecej osob niz w co
    bezpieczniejszych krajach w UE, to na twoim miejscu podalbym jakies dane
    podpierajace te teorie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 50. Data: 2010-05-26 13:26:25
    Od: Jan Cytawa <c...@h...umcs.lublin.pl>

    kamil napisał:

    > To nie pierwszy idiotyczny przepis. Tu, gdzie mieszkam ograniczenie
    > predkosci nie jest anulowane przez skrzyzowanie. Wystarczy wtedy postawic
    > jeden znak z nowym ograniczeniem, zamiast 40 po drodze.

    Jestem za. Po znaku ograniczajacym predkosc jedziesz tak dlugo z ta
    predkoscia az napotkasz inny znak. I tak wystarczy na drogach
    dojazdowych przed miastami postawic np. 50 a przy wyjezdzie np. 90. I
    ewentualnie jakies odcinki szczegolne. Wyjdzie z pewnoscia, ze trzeba
    uzyc duzo mniej znakow i zawsze wiadomo jakie jest ograniczenie.

    Jan Cytawa