  • 1. Data: 2010-05-26 10:03:28
    Temat: Zero wypadków w ciągu czterech lat
    Od: " tom.krakus" <t...@N...gazeta.pl>

    Zero wypadków w ciągu czterech lat - w mieście bez znaków i sygnalizacji
    świetlnej. Jak to możliwe?
    Odpowiedź: http://www.youtube.com/watch?v=39KhJgcZFgU

    --
    tom.krakus

  • 2. Data: 2010-05-26 10:09:07
    Temat: Re: Zero wypadków w ciągu czterech lat
    Od: to <t...@a...xyz>

    tom.krakus wrote:

    > Zero wypadków w ciągu czterech lat - w mieście bez znaków i sygnalizacji
    > świetlnej. Jak to możliwe?
    > Odpowiedź: http://www.youtube.com/watch?v=39KhJgcZFgU

    Ale gejnia. To tylko Holendrzy mogli wymyślić, bo z tego co wiem, sporo
    jarają.

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl

  • 3. Data: 2010-05-26 10:12:59
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-05-26 10:03, tom.krakus pisze:
    > Zero wypadków w ciągu czterech lat - w mieście bez znaków i sygnalizacji
    > świetlnej. Jak to możliwe?
    > Odpowiedź: http://www.youtube.com/watch?v=39KhJgcZFgU

    No spoko, tyle, że ja tam widzę znaki. Jakby przyjąć, że ich nie ma to
    jeżdżą niezgodnie z przepisami. Na rondzie bez znaków to wjeżdżający ma
    pierwszeństwo.

  • 4. Data: 2010-05-26 10:23:43
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik CUT napisał:
    > No spoko, tyle, że ja tam widzę znaki. Jakby przyjąć, że ich nie ma to
    > jeżdżą niezgodnie z przepisami. Na rondzie bez znaków to wjeżdżający ma
    > pierwszeństwo.

    Są znaki poziome, które nakazują ustąpić pierwszeństwo pojazdom już
    będącym na rondzie.

  • 5. Data: 2010-05-26 10:45:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " tom.krakus" <t...@N...gazeta.pl>
    > Zero wypadków w ciągu czterech lat - w mieście bez znaków i
    > sygnalizacji
    > świetlnej. Jak to możliwe?
    > Odpowiedź: http://www.youtube.com/watch?v=39KhJgcZFgU

    Podaj co to za miasto, jakie duze i ile ma mieszkancow.
    No i co o tym pomysle sadza mieszkancy w tych samochodach.
    Bo ja bym nie chcial jechac 20km bedac narazonym na rowerzystow
    wyskakujacych na jezdnie zza drzewa.
    Ale moze kiedys zostane rentiererem, przeniose sie do malego
    miasteczka, nie bedzie mi sie nigdzie spieszylo, a samochod przez
    ten kilometr do granicy miasta to sie w sam raz rozgrzeje ..

    A wspoldzielenie przestrzeni wzorcowe to wyglada tak
    http://www.youtube.com/watch?v=1dqibvh96Og&feature=f
    vst

    4 minuty i zadnego wypadku :-)

    J.

  • 6. Data: 2010-05-26 10:52:42
    Od: Leszek \"QSi\" Pasoń <c...@w...o2.pl>

    Dnia 26-05-2010 o 10:12:59 CUT <C...@c...pl> napisał(a):

    > No spoko, tyle, że ja tam widzę znaki. Jakby przyjąć, że ich nie ma to
    > jeżdżą niezgodnie z przepisami. Na rondzie bez znaków to wjeżdżający ma
    > pierwszeństwo.

    glownym zalozeniem ronda jest to ze bedacy na nim ma pierwszenstwo,
    inaczej w skrajnym przypadku rondo by sie zablokowalo, wystarczylo by zeby
    z kazdego kierunku bylo pelne obciazenie w kierunku lewoskretu i juz nie
    ma mozliwosci ruchu.
    wiec na ile sie orientuje zadne znaki przed rondem nie sa potrzebne.

    --
    Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
    Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

  • 7. Data: 2010-05-26 10:54:45
    Od: AL <a...@s...tam>

    J.F. pisze:
> [...]
    > nie bedzie mi sie nigdzie spieszylo, a samochod przez ten kilometr do
    > granicy miasta to sie w sam raz rozgrzeje ..

    jak bys jezdzil np. po Kaliningradzie, to bys znal takie prawo jak
    "wiekszy ma zawsze pierwszenstwo".
    Jesli przestrzegasz tej zasady - bedzie OK.
    ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 8. Data: 2010-05-26 10:59:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:htilqf$686$1@polsl.pl...
    Użytkownik CUT napisał:
> [...]
    > wjeżdżający ma
    > pierwszeństwo.

    >Są znaki poziome, które nakazują ustąpić pierwszeństwo pojazdom

    Ale w Polsce znaki poziome w zimie nie obowiazuja.

    J.

  • 9. Data: 2010-05-26 11:13:05
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał
    > w wiadomości news:htilqf$686$1@polsl.pl...

    > Ale w Polsce znaki poziome w zimie nie obowiazuja.

    Polskie przepisy maja sie tak do miasta w Holandii, jak azerbejdzanskie do
    Warszawy.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 10. Data: 2010-05-26 11:18:57
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 26 Maj, 10:52, Leszek \"QSi\" Pasoń <c...@w...o2.pl> wrote:

> [...]
    > ma mozliwosci ruchu.
    > wiec na ile sie orientuje zadne znaki przed rondem nie sa potrzebne.

    mam nadzieje, ze prawa jazdy nie posiadasz i (moto)rowerem tez nie
    jezdzisz po drogach publicznych...

    WS