  • Data: 2010-05-27 09:15:54
    Temat: Re: Zero wypadków w ciągu czterech lat
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 26 May 2010 21:37:08 +0200, Plumpi napisał(a):
    > Użytkownik "arturbac" <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl> napisał w
    > wiadomości news:htjm36$r2c$1@news.task.gda.pl...
    > Osobiście uważam, ża ruch lewostronny z pierwszeństwem z prawej ma więcej
    > zalet od prawostronnego z pierwszeństwem z prawej.

    ... o ile tak jest, bo już kilka razy słyszałem że wcale nie ma w UK "zasady
    prawj ręki".

    > 4. Większość ludzi jest praworęczna. W czasie operowania lewą ręką drążkiem
    > zmiany biegów, radiem, czy też innymi przyciskami, silniejsza i sprawniejsza
    > ręka trzyma kierownicę, dzięki czemu łatwiej jest zapanować nad kierownicą.

    Akurat to jest minus. Przy operowaniu radiem,klimą itp. lewą ręką osoba
    praworęczna musi się bardziej skupić na tej czynności... Gdy robi to prawą
    ręką, czyni to niemal mechanicznie.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944