  • Data: 2010-05-26 13:34:12
    Temat: Re: Zero wypadków w ciągu czterech lat
    Od: Jan Cytawa <c...@h...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek \QSi\ Pasoń napisał:

    > ale kieruje sie zdrowym rozsadkiem, ktorego uzasadnienie dalem wczesniej..

    Zdrowy, zapewnie, rozsadek powoduje, ze nie miales wypadku. Niestety w
    sprawie ronda racji nie masz. W czasach mojej mlodosci rzeczywiscie
    jadacy po rondzie mial pierwszenstwo. Ale dostosowujac przepisy do
    ogolnoswiatowych przepisow i ogolnej zasady pierwszenstwa prawej reki
    teraz wjezdzajacy na rondo ma pierwszenstwo. Chyba, ze znaki stanowia
    inaczej. I dlatego przed prawie kazdym rondem takie znaki sie znajduja.
    Dzieki temu rzeczywista sytuacja praktycznie sie nie zmienila i bedacy
    na rondzie ma pierwszenstwo.

    Jan Cytawa