  • 71. Data: 2019-12-29 01:06:51
    Temat: Re: Zepsułem telefon.. potrzebny nowy
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 29.12.2019 o 00:43, Animka pisze:

    > To jest taka aktualizacja, że instaluje skype i wszystkie inne aplikacje tego
    > typu, sklepy itp. Na co mi tyle aplikacji.

    Masz zasrany telefon. W niezasranym Androidzie zgłaszają się
    do aktualizacji aplikacje indywidualnie. Wyrażasz na to zgodę,
    lub nie. Indywidualnie. Najpierw kupujesz gówniany telefon,
    a potem ustawicznie tu narzekasz, że coś Ci śmierdzi w nim.
    Wstydziłabyś się. Rada: kup telefon z czystym Androidem,
    albo zrootuj to co masz. A jak nie możesz jednego i drugiego,
    to zachowuj się jak baba z jajami. Bo czytać hadko.

  • 72. Data: 2019-12-29 01:19:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Dec 2019 23:12:29 +0100, heby napisał(a):

    > Ale mu tu o przeniesieniu tej "jednostki" na telefony z inną chemią.

    No i dobrze sie na tej nowej chemii sprawdza, byleby nie porownywac ze
    stara chemia ... ale nikt nie porownuje.
    A na wszelki wypadek, to samochody mierzymy w Ah, a telefony w mAh :-)

    > Kwasu brakło. Tak twierdził mój nauczyciel na warsztatach. Dolać cza bo
    > wyparował. Do swojego dolewał ponoć. Sękowski się w grobie przewraca,
    > cała robota na darmo.

    Aczkolwiek ... jesli spadek pojemnosci wynikł z zasiarczenia płyt ...
    to dolac kwasu czy wody ?

    > O to na pewno. W zasadzie mogą przyjąc miernictwo chińskie jako
    > standardowe, albo nawet mierzyc w basenach olimpijskich.

    Ty sie nie smiej - jak Unia zakazala zarowek, to tam w dyrektywie
    bylo, jak podawac ekwiwalentna moc zarowki na nowych lampach.
    I lumeny z LED jakies ciemniejsze byly.

    > Na poważnych powerbankach jest w Wh. Na 3 chińskie, drogie i "markowe"
    > na dwóch jest w Wh. Lotnictwo prawdopodobnie wymusiło.

    Na lotnictwie wymusily wladze :-)

    > Ale to są akurat jednostki prawdziwe. A tutaj masz przeliczone. To

    O te przeliczniki amerykanskie mi chodzi.
    Wszak przeciez wszyscy wiedza, ze mila to 5280 stop :-)

    > troche jak podawanie średnicy rur w mm choć tak naprawdę to są 1/16 cala
    > czy inne kretynizmy.

    cal ostatnio zdefiniowany w mm.

    Ale ... idiotyzm to jest wtedy, jak sie okazuje, ze ona nigdzie 1/16
    cala nie ma :-)

    J.

  • 73. Data: 2019-12-29 11:04:44
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 29.12.2019 o 01:19, J.F. pisze:

    > cal ostatnio zdefiniowany w mm.
    >
    > Ale ... idiotyzm to jest wtedy, jak sie okazuje, ze ona nigdzie 1/16
    > cala nie ma :-)

    Każdemu idiocie wydaje się, że wszyscy normalni są
    idiotami, tylko on i jemu podobni są normalni.
    "Rura 1/16 cala" znaczy, że narżnięty na niej gwint
    jest 1/16 cala - lub jest przeznaczona do narżnięcia
    takiego gwintu na niej (nie bez kozery noszącego
    nazwę "rurowy") - więc nigdzie ona nie ma 1/16 cala
    średnicy.

  • 74. Data: 2019-12-29 11:32:32
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 29/12/2019 00:34, J.F. wrote:
    > Ale ... przy okazji pozbywasz sie ich z listy ostatnio uzywanych
    > programow.

    W dolnym wierszu mam listę 5 najpopularniejszych programów. Wystarczy.

    > Bo gwarancja ... w menu jest opcja "zresetuj telefon" i bedzie
    > naprawiony :-)

    I po pół godzinie zgłasza brak miejsca.

    > Root to chyba od poczatku powinien byc dostepny ...

    A pedofilia i terroryzm? Już słyszałem takie argumenty przy próbach
    zabezpieczenia EFI na pecetach aby tylko dało się instalować systemy bez
    terroryzmu i pedofilii.

  • 75. Data: 2019-12-29 11:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > To juz bylo w dobie roznych napiec.
    > Np akumulator 12V, 6V, 24V, 1.2V.
    > Tyle, ze wtedy sie nie mieszalo ludziom.
    >
    > W telefonach tez sie nie miesza - wszystkie maja to samo napiecie :-)

    W sumie ciekawy temat. Jakbys zapytał przecietnego Kowalskiego ile razy
    do pełna naładujesz komórke o baterii 5Ah powerbankiem 20Ah to pewnie
    dowiesz sie ze 4x.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 76. Data: 2019-12-29 12:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Akarm a...@w...pl ...

    > Cały czas podawane są wartości Ah. Tylko niektórzy, mocno ułomni,
    > nie wiadomo dlaczego najpierw dzielą Ah przez tysiąc, a następnie
    > podają ile tysięcy tysięcznych części Ah ma ogniwo.
    > Chińczyków rozumiem. Oni dzięki debilom notują sporą sprzedaż. Bo
    > debil woli kupić 4000 mAh, niż jakieś, pożal się Boże, słabiutkie 4
    > Ah. Ale i niektórzy Chińczycy już piszą normalnie, bez dzielenia
    > przez tysiąc.

    No i masz prawdziwy powód. Traktor zepsuty czy koło zepsute? To to samo?
    ALE JAK BRZMI!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 77. Data: 2019-12-29 12:17:39
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 29/12/2019 11:59, Budzik wrote:
    > W sumie ciekawy temat. Jakbys zapytał przecietnego Kowalskiego ile razy
    > do pełna naładujesz komórke o baterii 5Ah powerbankiem 20Ah to pewnie
    > dowiesz sie ze 4x.

    To działa inaczej. Można kupić powerbanki z funkcją startu silnika w
    samochodzie. Jeden co widziałem miał napisane na opakowaniu chyba
    10000mAh. Co bardziej inteligentni mechnicy potrafili wyliczyć że to 1/4
    pojemnosci aku w samochodzie "i jak ta technika miniaturyzacji poszła do
    przodu".

  • 78. Data: 2019-12-29 12:42:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Bo im dzial marketingu mowi "ma byc tani" ?

    > Ja tam szukam 16GB, bo 8 to muli.

    Zeby było smieszniej, pracuje od lat na starym AMD Athlon x2 250 z 4GB
    ramu i od czasu jak włozyłem SSD do kompa to nie wiem co to zamulanie.
    A mam w tej chwili otwarte ponad 100 zakładek w operze, a jeszcze zona ma
    swoje w firefoxie, komp uzywany typowo biurowo (zadnych gier) i wszystko
    działa bezproblemowo.
    Pewnie dopiero gry zwiekszaja drastycznie zapotrzebowanie.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 79. Data: 2019-12-29 14:06:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 29 Dec 2019 11:42:06 GMT, Budzik napisał(a):
> [...]
    > swoje w firefoxie, komp uzywany typowo biurowo (zadnych gier) i wszystko

    Odpal task managera, zobacz jakie masz uzycie pamieci,
    odpal monitor, zobacz ile danych zapisujesz na sekunde.

    A potem sobie przypomnij, ze SSD padaja po ok 10 tys zapisow :-)

    Ciekawe jak sobie radzi SSD z zapisami typu pamiec wirtualna :-)

    > Pewnie dopiero gry zwiekszaja drastycznie zapotrzebowanie.

    Byc moze, ale ja tez nie uzywam.

    J.

  • 80. Data: 2019-12-29 14:08:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Dec 2019 12:17:39 +0100, heby napisał(a):

> [...]
    > 10000mAh. Co bardziej inteligentni mechnicy potrafili wyliczyć że to 1/4
    > pojemnosci aku w samochodzie "i jak ta technika miniaturyzacji poszła do

    Skad mogli wiedziec, ze ich troche oszukuja :-)

    J.