  • Data: 2019-12-29 00:34:13
    Temat: Re: Zepsułem telefon.. potrzebny nowy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 28 Dec 2019 23:32:37 +0100, heby napisał(a):

    > Nie ma takiej potrzeby praktycznej. Nie ograniesz ich, od tego są
    > ulubione czy bookmarki.

    A ja odczuwam taka potrzebe :-)

    > Była kiedyś strona, kruk.pl, która potrafiła zjeść dwa rdzenie
    > wypasionego C2D. Na "nicnierobieniu". Nie wiem czy dalej mają tak
    > zdolnych programatorów JS.

    Zajac procesor to i ja potrafie, szczegolnie, ze JS nie ma funkcji
    wait/sleep.

    Ale kazda ich podstrona to 200MB RAM zajete ... to juz trzeba umiec
    :-)

    > O tak, tylko że trzeba pamiętać.

    Nie trzeba, to jest nawyk :-)

    > Wyciągsz z kieszeni, martwy. Podpinasz szybko do ładowarki czy
    > powerbanka. Odpala się oczywiście z 5 minut diabli wiedzą dlaczego i na
    > koniec już prawie witasz się z gąską i masz minutę na odpalenie chroma.
    > Potrafi zdenerwować.

    Zdenerwowalem sie juz wczesniej, internet potrzebny, a tu bateria
    padla :-)

    > No ale przecież nie będziesz jak jakiś leszczu
    > zamykać kart w przeglądarce, nikt tak nie robi ;)

    Na szczescie nie ja jeden mam 100+ kart :-)

    > Wyrzucam ją mechanizmie "stack" androida "poza ekran" co powoduje
    > zwolnienie pamięci, przynajmnej częsciowe. Apliakcja znika. Przez
    > większość czasu w tle nie mam ani jednej aplikacji, w sensie mechanizmu
    > stack. Jedno kliknięcie i jeden gest kciukiem.

    Ciekawe czy to je zamyka w grzeczny sposob.

    Ale ... przy okazji pozbywasz sie ich z listy ostatnio uzywanych
    programow.

    > Ale mam gwarancję 3 lata.

    Ale to bardziej rekojmia.
    Bo gwarancja ... w menu jest opcja "zresetuj telefon" i bedzie
    naprawiony :-)

    > Było by miło gdyby UE nakazała producentom uwalnianie sprzętu po
    > określonej ilości lat. Np. poprzez udostępnienie kluczy do bootloaderów
    > itd itp.

    Root to chyba od poczatku powinien byc dostepny ...

    J.