  • 11. Data: 2019-12-20 23:00:58
    Temat: Re: Zepsułem telefon
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 20 Dec 2019 16:49:28 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:
    > ROTFL! Większość użytkowników telefonów z Androidem trzyma kontakty
    > telefonie zamiast na koncie Google. Taka paranoja w narodzie. Bo
    > przecież mają takie wielkie tajemnice.

    Nie przesadzalbym z tą większością. Wśród moich znajomych tylko ja
    nie pozwalam na kontakty w google, stąd raczej jestem w mniejszości.
    Poza tym żeby nie trzymać w google to trzeba kombinować i mało komu
    się chce.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2019-12-21 14:16:29
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Jutro serwis ma dać odpowiedź.

    Napięcia są wszystkie ok. W poniedziałek będą mieli schemat to może coś
    zrobią.
    Serwisant mówił, przez zwarcie napięcie zasilania spadło i w tym czasie
    telefon może coś zapisywał i się posypał.
    Nadal staruje, logo operatora bry.....bry..bry..bry logo Samsunga i
    start od nowa.

    Robert

  • 13. Data: 2019-12-22 01:46:51
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Telefon się uruchamia do momentu logo operatora, kilka wibracji (kod
    > błędu?) i startuje od nowa. I tak bez końca.

    Zobacz, czy jest jakiś skrót klawiaturowy (przytrzymanie volume up albo
    volume down razem z power?) żeby uruchomić w trybie recovery.

    Kiedyś, raz, miałem jakiś telefon, który był w bootloopie i okazało się,
    że telefon bez baterii, gdy się go podłączyło do komputera przez USB,
    przedstawiał się inaczej niż zwykle (zdaje się, że sam SoC się zgłaszał) i
    były narzędzia do bezpośredniego grzebania w pamięci, ale robiłem to raz i
    bardzo dawno temu, i tylko przeflashowałem czyszcząc wszystko, więc mogłem
    coś pokręcić.

  • 14. Data: 2019-12-22 01:50:46
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Serwisant mówił, przez zwarcie napięcie zasilania spadło i w tym czasie
    > telefon może coś zapisywał i się posypał.

    To prawdopodobne.

    Jeśli uda ci się dostać do partycji danych (/data), to kontakty
    znajdziesz, jeśli dobrze kombinuję, w
    /data/data/com.android.providers.contacts/databases/
    contacts2.db.

    https://www.dev2qa.com/android-contacts-database-str
    ucture/

  • 15. Data: 2019-12-23 06:06:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 20 Dec 2019 19:10:02 +0100, J.F. napisał(a):

    > A ile kosztuje wyciagniecie z googla sieci kontaktow ? :-)

    P.S.
    https://www.dobreprogramy.pl/Gromadza-nasza-lokaliza
    cje-247.-Tak-mozna-wysledzic-nawet-prezydenta,News,1
    05356.html

    J.

  • 16. Data: 2019-12-23 12:22:26
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > W poniedziałek będą mieli schemat
    No i dostałem SMS, że mogę odebrać zwłoki darmo lub darmo zutylizują.
    Więc jadę i zobaczę jak radził Queequeg, aby podłączyć bez baterii (tak
    wiem JaNus to akumulator :-) ).

    Robert

  • 17. Data: 2019-12-23 15:19:41
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > zobaczę jak radził Queequeg, aby podłączyć bez baterii
    Bez baterii włącza i wyłącza się podświetlenie ekranu. Po iluś tam
    razach logo baterii i dalej to samo. Dalej tylko bez końca podświetlenie
    on/off.

    Z baterią w komp. widać jako dysk. Ale po kliknięciu... "włóż dysk".

    No i to było by na tyle. :-)

    Robert

  • 18. Data: 2019-12-23 16:14:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >podświetlenie on/off.

    >Z baterią w komp. widać jako dysk. Ale po kliknięciu... "włóż dysk".

    A co to za telefon ?
    Androidy juz chyba od dawna nie maja "dyskow" FAT, musialbys chyba
    jakims linuksowym narzedziem czytac.

    A jeszcze wczesniej jakos udostepnic, bo udostepnia chyba system ...
    wiec wczesniej musi wystartowac ...

    Moze to cos pomoze
    https://android.stackexchange.com/questions/5232/how
    -can-i-view-the-android-internal-partition-table

    J.

  • 19. Data: 2019-12-24 00:08:37
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-12-23 o 16:14, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Wańkowski"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > A co to za telefon ?

    https://www.mgsm.pl/pl/katalog/samsung/galaxymini2/

    Znalazłem kombinację klawiszy i mam taki ekran.

    http://imgurl.pl/img2/img20191223152641355_5e01486b9
    e780.jpg

    Nacisnąć UP? I może pojawi się jako dysk w win?
    Czy to już będzie nieodwracalne?

    Robert

  • 20. Data: 2019-12-24 00:08:47
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    >
    > Moze to cos pomoze
    > https://android.stackexchange.com/questions/5232/how
    -can-i-view-the-android-internal-partition-table

    Zabawa na długie zimowe wieczory. :-)
    ADB uruchamiany w konsoli.

    Robert