  • 21. Data: 2019-12-24 00:58:39
    Temat: Re: Zepsułem telefon
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 23.12.2019 o 12:22, Robert Wańkowski pisze:
    > podłączyć bez baterii (tak wiem JaNus to akumulator

    *zespół* ogniw, czy to jedno~, czy wielokrotnego na-ładowania, baterią
    jest, był i będzie. Podobnie jak kilka armat, czy wyrzutni rakietowych.
    Gdy ogniwo jest pojedyncze, to już trzeba wskazać:
    aku, czy nie-ładowalna, bateryjka właśnie.

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!

  • 22. Data: 2019-12-25 23:20:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 24 Dec 2019 00:08:37 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):

    > https://www.mgsm.pl/pl/katalog/samsung/galaxymini2/
    >
    > Znalazłem kombinację klawiszy i mam taki ekran.
    >
    > http://imgurl.pl/img2/img20191223152641355_5e01486b9
    e780.jpg

    > Nacisnąć UP? I może pojawi się jako dysk w win?
    > Czy to już będzie nieodwracalne?

    Kto wie.

    O ile pamietam i nie myle, to ten model mial kawal pamieci
    sformatowanej na FAT32 i widzianej bezposrednio w windzie.
    Tylko kontaktow to tam chyba nie bylo.

    Chyba to robisz, ale jesli nie - wylacz i podlacz kablem do komputera.
    Nie zglosi sie jako USB-dysk ?

    J.

  • 23. Data: 2019-12-26 00:04:41
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-12-25 o 23:20, J.F. pisze:

> [...]
    > Tylko kontaktow to tam chyba nie bylo.
    >
    > Chyba to robisz, ale jesli nie - wylacz i podlacz kablem do komputera.

    Pod win7 raz udało mi się w jakiejś konfiguracji zobaczyć jako dysk, ale
    po kliknięciu info "włóż dysk".
    Pod win10 zgłasza się jako dysk, ale z informacją brak sterowników.

    Zaraz zobaczę pod win10...
    No i po naciśnięciu UP próbuje co chwilę coś pobierać, ale Windows nic
    dla niego nie ma.

    Pod win7 nawet nie próbuje pobierać.

    Zobaczę pod Linuxem, którego nie mam. Może taki z pendrive coś pokaż.

    Robert