  • 1. Data: 2015-04-29 08:51:09
    Temat: Zenfone5
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    Ma ktoś z Was taki telefon?,

    http://www.asus.com/pl/Phones/ZenFone_5_A501CG/

    Interesuje mnie przede wszystkim ta ponad przeciętna czułość anteny GSM.
    Pic na wodę czy fakt, że nawet w strefie słabego zasięgu Zen daje radę?
    A może znacie jakieś inne telefony z dobrymi parametrami jeżeli chodzi o
    zasięg?

  • 2. Data: 2015-05-01 22:41:05
    Temat: Re: Zenfone5
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu środa, 29 kwietnia 2015 08:51:28 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
> [...]
    > Pic na wodę czy fakt, że nawet w strefie słabego zasięgu Zen daje radę?
    > A może znacie jakieś inne telefony z dobrymi parametrami jeżeli chodzi o

    Bardzo kiepska bateria.

    Natomiast na tabletowo.pl prowadza akurat testy nastepcy - Zenfone 2

    Mozesz zadac pytanie w propozycjach, to pewno sprawdzą

    www.tabletowo.pl/2015/04/28/testujemy-asus-zenfone-2
    -pierwsze-spostrzezenia-po-kilku-dniach-uzytkowania/

  • 3. Data: 2015-05-04 13:31:57
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-05-01 o 22:41, krzysztofsf pisze:

> [...]
    >
    > www.tabletowo.pl/2015/04/28/testujemy-asus-zenfone-2
    -pierwsze-spostrzezenia-po-kilku-dniach-uzytkowania/

    Jakoś nikt tam się nie kwapi aby odpowiedzieć na pytanie o czułość anteny.

    Akurat jak dla mnie bateria to nie problem, nigdy nie miałem jakichś
    tytanów pod względem wydajności baterii, a jednak ładowanie baterii
    wystarczało mi średnio na tydzień. Po prostu ze smartfona poza
    używaniem do nawigacji GPS (gdy jest podłączony pod gniazdo
    zapalniczki), korzystam głównie z ich funkcji telefonicznych, przede
    wszystkim do SMSowania.

  • 4. Data: 2015-05-04 15:36:46
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Trzeba chyba zaczekac na publikacje testu. Jak tam nie bedzie odpowiedzi ponowic
    pytanie. Redaktorka chyba na codzien korzysta z zenfona 5, tak mi wyszlo z ktoregos
    kontekstu, tak wiec odpowiedz powinna byc konkretna

  • 5. Data: 2015-05-05 11:34:03
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-05-04 o 15:36, krzysztofsf pisze:
    > Trzeba chyba zaczekac na publikacje testu. Jak tam nie bedzie odpowiedzi ponowic
    pytanie. Redaktorka chyba na codzien korzysta z zenfona 5, tak mi wyszlo z ktoregos
    kontekstu, tak wiec odpowiedz powinna byc konkretna

    Jak mieszka gdzieś w mieście to myślę że wcale niełatwo będzie jej taki
    test na czułość anteny przeprowadzić.

  • 6. Data: 2015-05-05 15:15:04
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Juz jest odpowiedz

  • 7. Data: 2015-05-08 08:41:53
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-05-05 o 15:15, krzysztofsf pisze:
    > Juz jest odpowiedz

    Tak, jednak nic nie wyjaśniająca. Zresztą nie jest łatwo przeprowadzić
    test na czułość anteny. Trzeba by mieć co najmniej dwa różne telefony z
    kartami tego samego operatora.

  • 8. Data: 2015-05-08 15:45:23
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Sadze, ze jesli ta osobA wciaz testuje rozne modele, wychwycilaby, ze ktorys jest
    lepszy niz wszystkie

  • 9. Data: 2015-05-09 13:48:10
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-05-08 o 15:45, krzysztofsf pisze:
    > Sadze, ze jesli ta osobA wciaz testuje rozne modele, wychwycilaby, ze ktorys jest
    lepszy niz wszystkie

    No niby tak. Ale wobec tego możemy przyjąć że firma zachwalając tą
    innowacyjną antenę świadomie wprowadza potencjalnych klientów w błąd. W
    mojej sytuacji taka antena to najważniejsza rzecz w telefonie.

  • 10. Data: 2015-05-09 14:19:16
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu sobota, 9 maja 2015 13:48:00 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

    > No niby tak. Ale wobec tego możemy przyjąć że firma zachwalając tą
    > innowacyjną antenę świadomie wprowadza potencjalnych klientów w błąd. W
    > mojej sytuacji taka antena to najważniejsza rzecz w telefonie.

    Mozesz jeszcze zalogowac sie na tym forum

    http://forum.android.com.pl/topic/211440-nowy-asus-z
    enfone-2-z-4gb-ramu-dyskusja-ogolna/page-12

    i zapytac na priv uzytkownika fyme o zenfona 5, albo odnalezc watek zenfone 5 i tam
    ogolnie w watku