  • Data: 2010-11-25 12:05:33
    Temat: Re: Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
    Od: "Maciek" <k...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może po złości, a może przed nimi było jeszcze
    > jedno auto. "SUV" po wyprzedzeniu mógł zahamwoać
    > z tych samych powodów co wcześniej hamowała Łada.
    > Albo w odwecie, albo dlatego, że ktoś przed nim
    > zahamował.

    Wlasnie. Zbyt duzo albo-albo, wiadomo, ze nic nie wiadomo, oprocz tego, ze
    gosc w SUVie wyprzedza podejmujac spore ryzyko.

    Dla mnie np. najbardziej prawdopodobnym scenariuszem tutaj moze byc to, ze
    ruch nie odbywal sie plynnie, widac zwolnienia przyspieszenia, calkiem
    mozliwe, ze z przodu korkowalo sie. Facet SUVa z tych co musza wyprzedzic 2
    samochody aby zaoszczedzic 5sekund, dokleil sie do zderzaka Lady, a facet w
    Ladzie widzac to a majac mozliwosc podgonienia przycisnal, potem nie patrzyl
    w lusterka tylko na droge. SUV zaczal wyprzedzac, wcisnal sie w mala luke
    miedzy Lada a kolejnym samochodem. Moglo sie przykorkowac dal po hamulcach
    aby nie skasowac kogos przed soba. Potem jechal wolno.
    Podobna sytuacja moglaby byc z kamerzysta w pierwszych sekundach filmu gdyby
    Lada przyhamowala.