  • Data: 2012-06-24 14:40:04
    Temat: Re: Zegarek lcd wodoodporny
    Od: duddits <p...@R...tv> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-24 12:56, Leszek Karlik pisze:
    > Jak proza nie wchodzi to spróbuj może wykładów The Teaching Company, mają
    > dużo fajnych o historii na przykład, a tempo wrzucania informacji jest
    > wolniejsze niż w przypadku normalnej prozy, kumpel który nie mógł
    > specjalnie
    > słuchać książek wykłady bardzo polubił.

    Proza wchodzi i ogólnie nie mam z tym problemów, po prostu nie znam
    nikogo kto łyka w ten sposób treść na motocyklu ... :) Ja miałbym po
    prostu zwyczajnego cykora :) Dla jasności mam tu na myśli jazdę po
    mieście, bo na dalsze trasy rzadko zaglądam. Może tam to by i nawet
    działało.

    Za to w autobusie czy innym pociągu ... bajka ;)

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja